Recenze (3 438)
Batman se vrací (1992)
Tohle byl první Batman kterého jsem viděl a tehdy mě vzal!!!
Moulin Rouge (2001)
No co více říci ?pomalu jak na živo!!!
Chicago (2002)
Muzikály mám rád pouze in natura , ale tohle šlo strávit!!
Legenda o Zorrovi (2005)
No toto už nebylo takové jako první díl , nu ale šlo to!!Po delší době jsem to opět zhlédl a zjistil jsem , že oproti některým hovadinám co se točí nyní, je tento snímek dost kvalitní!!
Sexy 40 (2009)
C.Z.J. zbožňuji a tenhle filmeček je nádherná směs romantiky s hromadou legrací i vtipné přihroublosti!!!
Heroin (1970)
Dosti drsné , ale skvělý Gabin , scény s masakrem dobytka by asi dnes neprošly, to by se ochránci postolicovali!!No bylo to dost i na mne!!
Pes baskervillský (1988) (TV film)
Už jsem viděl několikero "Psů" a tento patří k těm lepším!!
Svobodný mládenec (1993) (TV film)
Tajemné až nesrozumitelné!!
Z archivu Sherlocka Holmese - Tančící figurky (1984) (epizoda)
Výborný příběh!!
Operace: Zlomený šíp (1996)
Nic hlubokomyslného , ale koukat se na to dá!!!