Recenze (3 438)
Obchodník se smrtí (2005)
Vynikající film o kšeftu se zbraněmi, jinak už bylo vše řečeno!!
Přání smrti II (1982)
Začátek příliš brutální a další dost podobné jedničce!!No po shlédnutí kvalitnější kopie s výborným zvukem a obrazem mi to nedá a jednu hvězdu přidávám!!
Útěk ze seriálu (1989) (TV film)
Bočan je záruka zábavy , co říci více!?
Batman (1966)
Nádherná a zábavná "ptákovina", nejvíc se mi líbil Batman pobíhající s bombou !!!
Muž z Arizony (1957)
Zajímavý a nevšední western , pěkná podívaná a filmový zážitek!!
Návrat od řeky Kwai (1989)
Popisný válečný film, ale bez spádu a napětí!?
Ed Wood (1994)
Šílený film o šíleném režisérovi s naprosto skvělým Martinem Landauem a výborným Johnnym Deppem i démonickou Lisou Marií!!!
Annabelle (2014)
Nyní to začalo (tj. 3.9.2018 -22.35 hod) tak jsem si vzpomenul , že už mě ty USA panenky docela krkají j!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Přání smrti (2018)
Tohle není , ale vůbec není špatné !! spíš výborné!!!
Ztraceni ve vesmíru (1998)
Obvyklé klišé s posunem v čase to nezklame , ale spíš bych to viděl , že je to určeno dospívající mládeži!? Možná , že ani ta by moc nejásala????