Recenze (3 438)
Bojové nasazení (1986)
Kapku jak náborovka , ale vcelku zajímavý snímek!
Dannyho parťáci 3 (2007)
Slabší než jednička , ale o dost lepší než dvojka!!!
Dannyho parťáci 2 (2004)
Tak dvojka mě tolik nebrala jako jednička!!!
Dannyho parťáci (2001)
Jednička je absolutně nejlepší, má šťávu, vtip a a něco co se nedá nazvat jinak než vůní hazardu!??
Teta (1987) (seriál)
Dívali jsme se na to s dětmi a moc se nám to líbilo , toliko vzpomínka!!!!
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
Je to pěkné , ač jsem odkojen baronem v podání Miloše Kopeckého , tohle mne také uchvátilo zvláště závěr a i dekorace byly vtipné!!!
Lupiči paní domácí (2004)
Co napsat ? Coenové se nezapřou, opět jejich normálnosti vymykající se dílo, u kterého chvílemi tzv. nevíte která bije!!!!
Big Lebowski (1998)
Ujetina je to tedy pořádná, ale herci a jejich výkony jsou absolutně "super"!!!!!!!!
Jak rodí chlap (1979)
Pamatuji si na krásné záběry Zedníčka v kuchyni a jak se koupe, to mi stačilo!!!
Krotitelé duchů (2016)
Proč tak negativní hodnocení ? nesrovnávejte , ale koukejte a prožívejte , je to o něčem iíném , ale i stejném, aneb hlavně se bavte a neberte vážně tento snímek i sebe!!!???