Recenze (3 438)
Wonder Woman 1984 (2020)
Tento film se těžko dá "uchopit" a ještě hůře vnímat jeho smysl a dějovou linku!?Hlavně jeho "moralizování" je zbytečné!!
Peter Nagy a skupina Indigo: Profesor Indigo (1983) (hudební videoklip)
Tento klip se mi velmi líbil!!!!
Až kohout snese vejce (2005) (TV film)
Docela legrace!
Ošklivá princezna (1999) (TV film)
Z těch paskvilů co se po "sametu" točily patří tato pohádka k vzácným vyjímkám na kterou se dá potěšením koukat !
Robot Emil (1960) (seriál)
Viděl jako kluk a byl jsem unešen!!!
Dobrodružství Rockyho a Bullwinkla (2000)
Pro děti to jde!!
Meč Židů (1986) (TV film)
Docela ucházející!!!
Mimo kontrolu (2016) (seriál)
Výborně zpracované nebezpečné události!!!!
Drsňačky (2013)
Ze začátku byly obě na zabití, ale potom se to rozběhlo na pěknou podívanou!!!!
Atentát v Paříži (1972)
Výborný film!!!