Recenze (2 606)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Slov netřeba.
Oscar 2024 (2024) (pořad)
Fajné! Letos skvělá show! Tequila , Ryan, Slash, de Vito, Billie, Oscar za ženskou vedlejší roli, Oppi, Mariupol a ruplé šaty.. 👍🏻😍 Jo, jo, staré dobré: v každém psaníčku má mít krásná dáma zicherku, mentolku a kondom platí stále.
Entergalactic (2022)
Paráda! Výstižné, svižné, nadčasové, romantické, kvalitní animace.
31. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2023 (2024) (pořad)
V pohodě. Eben je fajn, kapela absolutně skvělá, scéna zajímavá, gratulace oceněným, těší mě zejména Volha, Přišla v noci, Bod obnovy, Němá tajemství a Vladimír Smutný. Peter Bebjak- výborný! Dneska mi předávání přišlo důstojné, však pepřák místo dýmu nebo propadliště bude v budoucnu s výhodou, někdy vyprovodit někoho z pódia..., nad lidské síly. 🙄
Nyad (2023)
Kvalitní příběh, kvalitně zpracovaný. Na fúrii bych osobně nervy neměla, ale repekt. Tomu se říká výkon!
Maestro (2023)
Křečovité, až to bolí. Klasická spekulativní záležitost, maestro honí Oscara.
Chudáčci (2023)
Chudáčci diváci. Všeobecné nadšení nesdílím.
Zóna zájmu (2023)
Nechutná záležitost, v podstatě vyloženě trefná.
Ptáci stěhováci (2023)
Zábavný, milý, vtipný animák, pro celou rodinu, ke kterému se dá vracet. U nás doma má úspěch.
Její tělo (2023)
Možná je v tom ukrytý rafinovaný fór, že film je natočen stejně oduševněle, jako levné péčko, nevím. Do zamyšleného líného artu daleko, k běžnému dramatu taky. Podle mého názoru ploché, dlouhé, prázdné, bez jiskry, bez energie, hloubka jen jedním směrem. Unylá, zkamenělá Anna Polívková z Wishe čumící tupě do kamery jako tele z jetele, absence nůžek, nominaci Barešové ( jak ji mám ráda) na lva nechápu. Jedna za Mauréry a Fingera.