Recenze (1 611)
Mrazivá past (2021)
"Mé jméno být: Ráda jezdit sama." Nic jsem od toho nečekal, a on je to dobrý akčňák. Povedeně namíchali led, trucky, sourozeneckou lásku, T-1000, hlodavce a trochu z Duelu.
Utajený pasažér (2021)
Nečekaně dobrý casting, start, oddalování od Země a systém gravitace. Žel, stejně jako rotátor, od půlky to jde dolů.
Městečko South Park - Píseň řiti a ohně (2013) (epizoda)
Volba mezi XBOX ONE a Playstation 4 nás tenkrát také neminula. Hry o trůny se mi malinko vyjasnily a, děkuji, nechci. Zombie Apokalypsa na Black Friday jen završuje nevyhnutelné. SOUTH PARK RULEZZZZ! PS: Simpsonovi, svého času geniálně předjímající budoucnost, nyní chřadnou pod kuratelou ultrakorektnosti. Apuuuu :-(
Světáci (1969)
Od Bílé paní uběhlo pár let, už tu byli Rusáci a začínala normalizace. Přesto dokázal Zdeněk Podkalský, s famózním hereckým obsazením vybalancovat skvělý kus, kde i Oldřich nový dostal roli důstojnou. SVĚTÁCI jsou jeden z mála geniálních filmů, kdy k dokonalému námětu, zpracování a herectví lze připočíst i takzvaný "Plus Menzelova Rozmarného léta." - Pokud film známe, jako že známe ;-), můžeme si ho užít i jako prostou audiostopu, třeba v autě na cestách. Co věta, to do kamene tesat.
Osada (2021) (seriál)
Potvzeno, jak jsem si myslel. Kolečko Osadu pojede jako nekonečnou "Ulici". Průběžně se to bude dopisovat, kdo má čas hraje... Šmíra na ČT.
Hříšní lidé města pražského - Turecké náušnice (1969) (epizoda)
Černobílá paráda. "Sluneční lázně" jsou výborný kriminální příběh ve skvělém zpracování. A pravý herecký koncert, a to včetně vedlejších rolí (lázeňští jsou dokonalí). Jeden z nejlepších Hříšných lidí města pražského.
Přátelé - Série 10 (2003) (série)
Řady jsem v Přátelích nikdy nehodnotil, ale to, že mírně sestupnou kvalitu posledních sérií tvůrci v poslední sérii vyšvihnou do vrcholných epizod: Jak byl Ross v pohodě, Jak striptér plakal nebo nezapomenutelné kousky Jak chtěl být Ross opálený a Jak Joey mluvil francouzsky, mi za to souvětí stálo. :-)
Ex offo (1998) (TV film)
Takhle silném téma, a v tak výborném obsazení by si zasloužilo plnohodnotný formát.
Ztráta sexuální nevinnosti (1999)
Momentková mozaika. Krásná hudba autora a režiséra (!). Mluvené pasáže jsou vlastně, snad i cíleně, spíš rušivým elementem zážitku. Asi by to i čtyři * sneslo.
Případ Roubal - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
No toto, VOYO? Čermák je standardně dobrý, ale i ostatní dobří. Skvělá je pro mě zajíkavá státní zástupkyně Dagmar Havlové. Třešničkou je policejní neherectví staršího vyšetřovatele - Zdeňka Julína, ze Zlína. PS pojógové 24:26 až 24:30 je boží.