Recenze (1 611)
Dexter (2006) (seriál)
8 sérií Geniální adaptace s vynikajícími představiteli hlavních rolí. ...P.S. "Dexter", spolu s "Breaking Bad" posunul hranici termínu "hlavní hrdina" do úplně nových končin. PPS Po fenomenálním "Odpočívej v pokoji", znovu jedinečná role pro zvláštního Michael C. Halla...PPPS Po osmileté odmlce 9. série, která začala nemastně, ale nakonec nebyla tak špatná.
Dexter - Průtrž průserů (2021) (epizoda)
Dobrá, tak začátek série byl po té mnohaleté pauze rozpačitý, ale co je to sakra za kravinu, že DEXTER zapomenutou krev oběti jen tak rozhrabává u svého domu. Kdo to napsal?!? Fix, to je ale zklamání. Může se pomaleji dostávat do formy, ale takhle nechat forenzní důkazy? Na Dextera odpad.
Lajna - Borovčík (2021) (epizoda)
Nastavovaná kaše se vyjedla v první epizodě. 3. je stejně slabá jako 2.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
No, to ale vůbec nebylo špatné. Jako obvykle, lépe jít na ČSFD až po shlédnutí.
sKORO NA mizině - Terapie (2021) (epizoda)
Tomu říkám pokračování "sKORO NA mizině", které není zbytečné. :-) (pokud se nepočítá slabá minulá epizoda).
Lajna - Omluva (2021) (epizoda)
Kam se poděla Lajna? Krom trapného urážení Slováků a řvaní tam toho tedy moc není. Kolečko si asi do budoucna lajnuje seriál Osada jako Ulici pro ČT1 a zprasilo ho sebeuspokojení? Kde je kvalita Okresního přeboru nebo alespoň podílu na covidovém "sKORO NA mizině"? ...Asi bude následovat slovenské Lajna smíření, ale je to celé ubohé.
Partie krásného dragouna (1970)
Až dnes jsem Sequensův "krvavý vaudeville" docenil. Zřejmě nejlepší "Hříšní lidé města pražského". A jeden z top hereckých partů Vladimíra Menšíka.
Ochránce (2021) (seriál)
Pečlivě a citlivě zpracováno. Výběr herců Výborný. Vaculík, v posledních letech, herecky viditelně zastiňuje většinu kolegů své generace.
Dexter - Studený start (2021) (epizoda)
Dexter is back. Bojím se, bojím, že dvakrát do stejné řeky...(A digitální jelen to už vůbec nevylepší). Několik let čekání vždy ovlivní očekávání. Jistě, je třeba seznámit, vysvětlit atd. Snad přestanou předvídatelné pasáže (jelen, sekáček). zatím lepší průměr. Ale na Dextra?! ....PS potitulkové spojlery: "Příště uvidíte" z duše neávidím.
Okno do ložnice (1987)
Nápad s náhradním svědkem je výborný. Snažili se o Hitchcocka: schodiště, stíny, úhly kamery... Ale, když dva dělají totéž..., Možná proto se mi to moc nelíbilo. Kamera, dialogy a obsazení hlavních rolí jsou takový průměr. Zločinec a oběť mi pasují víc.