Recenze (796)
Brouci (2003) (TV film)
Klasické téma natočené osobitým způsobem. Postavy, díky hereckým výkonům, jsou uvěřitelné asi jako Oldřich Nový v roli masového vraha. Hlavní hrdina je ovšem unikátní. Nosí neprůstřelnou vestu a samopal jako nějaký baleťák v Národním. Film vás vtáhne do děje, díky scénáři, napsaným dialogům a koneckonců i režii, stejně jako již zmíněné herecké výkony. Velmi zajímavě a pravdivě vystiženo Phobia ( až na ten vizuálně přitažlivý potenciál hlavního hrdiny :-) )
Buď chlap! (2023)
Asi stárnu... Scéna s medvědem mě dojala 🙂 Spoustu nelogických věci, ale nějak mi to sedlo... Hvězda navíc za nádhernou přírodu...
Bůh masakru (2011)
To byl herecký koncert a scénář byl svými dialogy geniální.
Buko (2022)
Anna Cónava je paní herečka. Přesto, že má velké charizma, dokáže skvěle zahrát obyčejné ženy. Škoda, že ji pražští "umělci" nedávají víc prostoru. Martha Issová, je v lecčems opak Anny Cónové (hlavně věk a obsazování), ale přes svůj nižší věk se musí nechat, že v hraní je to opravdu velmi vyzrálá herečka, která zvládne zahrát vše. Vůbec, herci v tomto filmu jsou skvělí. Všichni. Co bych chtěl obzvlášť vypíchnout je zvuk a soundtrack. Výborný. Kamera výborná. Střih dobrý. Scéna vynikající. Scénář super. A nakonec v neposlední řadě skvělá režie. Pro mne vynikající filmový zážitek.
Bullet Train (2022)
Skvělá komedie. Dlouho jsem se tak nezasmál. Geniální zpracování, něco jako byl ve své době Tarantino. Na toho kluka Letchkovic si dám pozor... 🙂
Camille (2008)
Víc než komedie, víc než romantický, víc než kriminální to je nudná slátanina na hranici hororu. Mohlo by se to jmenovat Mrtvá nevěsta na útěku.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Nuda, nuda, US vymývárna mozků, nuda, Johanson, nuda, nuda, nuda, dlouhá nuda, hoooodně dlouhá nuda bez nápadu... Sám bych to rozhodně v celku nedal. Ani mne v podstatě nezajímalo o co tam šlo. Připadal jsem si, jako by někdo hrál nějakou ne moc zajímavou PC hru a já se na to musel dívat. Boby, Boby, máš to ještě za potřebí?! Mám tě rád, tak už prosím do podobných sraček nepadej...
Casino (1995)
2'50'' není obvyklá stopáž filmu, který by mne po celou tu dobu dokázal připoutat a vtáhnout do děje. Tento film je v tomto ohledu čestná výjimka. Scorsese si evidentně libuje v realistickém zobrazení. Místy téměř jako dokument, hlavně brutální scény. Drtit hlavu svěrákem, nebo na závěr baseballkama rozmlátit chlapa na pytel rosolu??? To je prostě síla, v každém jiném filmu by to působilo lacině, ale tady je to ve skvělém souznění s celým příběhem a myšlenkou a právě ty brutální scény zvýrazňují zvrácenost mafiánského způsobu chápání cti a tradic. Niro, Stone, Pesci - geniální herci, myslím všichni skvěle vystihli své postavy. Dabing super.
Centrální inteligence (2016)
Nakonec jsem byl příjemně překvapený. Opravdu vtipná dvojka.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Výborný film, ale těžký... Drama, nic moc akce (až na konci), ale pěkná retrospektiva a zajímavé rozuzlení nelogického chování hlavního hrdiny... Podle zdejších komentářů silně nepochopený film. Není to nic akčního, je to drama, a na to evidentně každý, kdo komentuje, mentálně nedorostl.