Recenze (796)
Manžel na zkoušku (2018)
Skvělý film a vtipnejší než originál.
Najednou jsme rodina (2018)
Fracci na zabití. Trošku taková ta americká od mantinelu k mantinelu "komedie"...
Na špatné straně (2018)
Skvělý scénář, skvělá režie, skvělí herci. Stopáž byla pro mne akorát. Zkrácením by se z filmu stala tuctová střílečka. Vaughn je pro mne velké překvapení, respektive byl v Bloku 99, který jsem viděl jako první. Tady už jsem tušil, že umí i dramatické role. S.Craig Zahler je pro mne mistr neotřelých, nečekaných průběhu a hlavně konců. Což potom, co už jsem viděl je co říct.
Overlord (2018)
Vylodění v Normandii, Bratrstvo neohrožených, Ostrov Dr. Moreaua a Úsvit mrtvých v jednom filmu. Zní to blbě, ale nakonec to až tak velká blbost nebyla.
Pašerák (2018)
Fajn film, který je o vážných špatných věcech, ale pozvolné Eastwoodové tempo je i v tomto případě určitým balzámem na duši. Mám ho rád jako herce, ale stejně tak, a možná i víc, jako režiséra. K tomu skvělé herecké obsazení.
Pepa (2018)
Film zas tak špatný není, ale námět mohl být vytěžen více a Suchánek není bohužel herec. Tajtrlíkování mu jde lépe. Takže když tak nad tím přemýšlím, hrál sám sebe.
Pouštní květ (2018)
Velké ambice, zajímavý námět, skvělá atmosféra, ale tak nějak ne moc dobře režírované. Škoda. Hill je pořád borec na plátně, ale režii by měl nechat asi jiným.
Přání smrti (2018)
Původní film s Bronsonem měl tu výhodu, že byl jeden z prvních revandžovek, takže vytvořit etalon. Navíc Willis nema, alespoň v tomto remake Bronsonovo charisma. Málo kdy se povede remake lepší, nebo alespoň stejně dobré, než originál. Ani tohle není ten případ.
Robin Hood (2018)
Taková slátanina.
Stíny války (2018)
Ploché, nevýrazné "Béčko".