Recenze (962)
Maxihra (1997) (pořad)
Maxihru som mal rád. Jasné, mohla to byť reklama na PS, no táto relácia bola súčasť môjho detstva. Posledné časti sa mi už až tak nepáčili, tuším sa vtedy hral Jak & Dexter. Bičanov uletený štýl moderovania sa k tejto relácii skvelo hodil.
Najprísnejší rodičia (2013) (pořad)
Stačila mi chvíľa a fakt, že je to zase pod taktovkou Narkózy, od ktorej v poslednom čase vychádza jeden nekvalitný materiál za druhým. Jasný Odpad, toto nemá úroveň.
Star Trek (2009)
Dovolím si citovať Borata: "Fajne!" Star Trek som nemal rád, keď som bol malý, no toto som si celkom užil. Svižné, vtipné, dobre zahraté.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Tak okatý a nechutný konkurenčný boj medzi Hnojkou a Narkózou, až to bolí. Degenerácia slovenského diváka pokračuje... Môj verdikt je jasný.
Absurdistán (2006)
Pred pár rokmi komédia, dnes dokument o tom ako to vyzerá v americkej spoločnosti. Absurdita (a debilita) vybičovaná do solídnych výšok, dobre zahraté úlohy a 80 minút, ktoré vám zbehnú relatívne rýchlo.
Supermama (2013) (pořad)
Ach jaj... A ešte raz: Ach jaj... Feminizmus až to bolí, moderátorka, ktorá sa na niečo takéto absolútne nehodí (aspoň podľa môjho názoru) a hlášky, nad ktorými som sa fakt pobavil. Jednu hviezdu za volajúceho s "masturbačným problémom" a tú sympatickú tmavovlásku, ktorá sedela na kraji.
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Zoberte Haberu (ten tam musí byť predsa vždy), mladé mäsko, ktoré vyzerá k svetu a akéhosi českého producenta (aspoň, že je jazzman), vymeňte moderátorov a všetko ostatné nechajte bežať podľa starého systému. Povedal som to predtým, poviem to znova: úplne prvá SuperStar (s Katkou Koščovou a spol.) bola najlepšia, zvyšok je len fraška.
Nedotknutelní (2011)
Najprv som mal averziu voči tomuto filmu podľa "skutočnej udalosti", no... Tento film ma oslovil, úprimne pobavil a obohatil. Skvelo stvárnené úlohy, perfektný humor a pekné spojenie dvoch zdanlivo protikladných svetov. U mňa TOP.
Pestúnka (2007) (pořad)
Už len fakt, že je to pod taktovkou Narkózy ma núti dať Odpad, no dávam jednu hviezdu aspoň za nápad.
Sedm psychopatů (2012)
Nevem, no. Mali sme tam Toma Waitsa a Christophera Walkena, no pripadalo mi to, akoby sa scenár kĺzal po povrchu. Niektoré scény skvelé, pri niektorých som si vravel "WTF?" Zrejme si budem musieť McDonaghovu filmografiu naštudovať. Zatiaľ 3,5.