Recenze (50)
Hanna (2011)
Skor 4 ako 3*. Nebolo to az take zle, vzhladom na to ze v poslednej dobe som mal stastie skor na podpriemerne filmy. Ta mlada ktorej krstne meno sa poriadne ani neda vyslovit, si myslim ze celkom sadla do tejto role. Film mal celkom dobry rozbeh, ale ku koncu to stratilo na dynamike a kvalite a prestalo to byt az take zaujimave a napinave.
Gia (1998) (TV film)
Angelina bola dobra, ale film ako taky ma absolutne neoslovil. To budu davat na platno zivoty vsetkych modeliek? Dobre vieme ze polovica z nich droguje, pije, sexuje. Je to aj dnes tak, nielen v 80-tych rokoch to tak bolo. Teraz cakam ze budu robit filmy o futbalistoch, spevákoch a neviem este o kom. To bude strasne zaujimave. A budeme to hodnotit ako strasne zaujimavy a hlavne poucny film! Ospravedlnujem sa ostatnym, ale pre mna to bola jedna velka nuda.
Cizinec (2010)
Samozrejme že to nebolo zďaleka dokonalé ale hodnotiť tento film ako odpad, sa mi zdá kus podpásové!.
Sekretariat: Příběh šampiona (2010)
Krásny a dojímavý film. Pri poslednom závode mi stáli ... všetky chlpy na tele:-) Oplatí sa pozrieť.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Dávam 5, po stránke bojových umení tomu nie je čo vytknúť. Pripadalo mi to také na štýl krvavého športu. Akrobacia spojená viacmenej s taekwondom, to mám najradšej. Dúfam že Scott Adkins v tom bude pokračovať.
Funny Games USA (2007)
Absolútna haluz! Ani zaujímavé, ani nápadité, ba naopak trápne, neskutočne dlhé a nudné scény. Preboha a toľko ľudí tomu dalo 5*. Absolútne najhoršia voľba na sobotný večer. Ako keby ten scenár napísal nejaký zfetovaný pubertiak po opici! S prepáčením.
Obávaný bojovník (2006)
Tisíckrát super! Filmy made in HK s hercami ako Jet Li - pri tom určite nezaspíte. Neuveriteľne dynamické bojové scény. Jeden z najlepších filmov od Jeta.
Zabijáci z Westbricku (2010)
Ak si niekto vyberá či si daný film pozrie alebo nie, podľa hodnotenia recenzií, tak im odporúčam preskočiť tento film míľovými topánkami. Toto je jeden neskutočný odpad. To si radšej pozrite nejakú telenovelu!
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Štyri * aj ked to bolo omnoho lepsie ako jednotka. Necudo, su tu dvaja chlapici ktorí fakt rozumeju bojovým umeniam, aj ked Michael má na viac. A hlavne je tu omnoho viac bitiek ako v jednotke. Prostredie ruskeho vezenia mohlo byt vyobrazené viac drsnejsie a zaujimavejsie.
Neporazitelný (2002)
Na rozbeh zatial trojdielnej serie to bolo velmi slusne, plusko aj za to ze to nebolo zbytocne dlhe. Ale skoda ze tam bol v podstate len jeden kvalitny suboj. Preto si treba pozriet dvojku!