Poslední recenze (24)
The Truth About Emanuel (2013)
Nejspíš chápu, proč má tenhle film tak nízké hodnocení, jednoduše to není snímek pro každého. Každopádně mně přišel docela zajímavý. Dívala jsem se na to především kvůli Kaye, kterou jsem si zamilovala ve Skins, ale nakonec nebyla jediným důvodem, proč jsem na to koukala až do konce. Oproti dvěma dalším komentářům musím říct, že jsem cítila emocí dost a taky hodně napětí. Dějová linka byla něco úplně jiného, neokoukaného... a myslím, že to za zhlédnutí určitě stojí. ;-) Mimochodem, super soundtrack (hlavní důvod, proč jsem se nakonec rozhodla dát 4hvězdičky).
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Neuvěřitelná slátanina a pro mě i absolutně marná snaha o humor, akci i napětí v jedné chvíli. Přišlo mi to celé takové ohrané, některé scény mi připomínaly Harryho Pottera a Piráty z Karibiku. Dokonce jsem si vzpomněla i na Pinocchia! Každopádně tenhle film nepřinesl nic nového a můžu říct, že jsem se u něho docela nudila.Podle té dějové linky bych řekla, že problém je už v předloze, protože celý příběh mi přišel hrozně prvoplánový. Jediné plus u mě mají za příjemný soundtrack.
Křižovatky života (2013) (pořad)
PŘÍŠERNÉ. Tragické herecké výkony perfektně doplňuje stejně tragická kamera, ze které se vám po chvílce bude dělat špatně... Vážně by mě zajímalo, koho napadlo tohle pustit na obrazovku.