Recenze (335)
Čas probuzení (1990)
Po x letech jsem se k tomuhle filmu dostala a musím říct, že jsem od toho čekala hodně. Vzhledem k obsazení jsem si říkala, že tohle musí být bomba. No a byla. Věděla jsem dopředu o co jde a co mě čeká, takže žádné překvapivé momenty se nekonaly, ale přesto mě to zaujalo snad možná i více než jsem čekala. Nemá cenu podtrhovat výkon De Nira a Williamse, ale troufnu si říct, že bez nich by to byl jen další průměrný film, který by rozhodně nedosáhl tak vysoko.
Černé Vánoce (2006)
Sakra co to jako má bejt?????? Trochu normálnosti a logiky by slečnám v klubu neuškodilo. Za tenhle remake by někdo zasloužil pořádnej výprask.
Čokoláda (2000)
Takový průměr, nikoho neurazí, málokoho nadchne, občas i nudí. Ale je to koukatelné. Jednou, víckrát je to ztráta času.
Čtvrtý druh (2009)
Jsem nadšená. Nejenom, že téma je přesně podle mého gusta, ale děj je opřený o spoustu zdokumentovaných událostí. Existence jiných životů ve vesmíru mě fascinuje i v reálném životě, takže tento film vítám s nadšením.
Čtyřicítka na krku (2008) (TV film)
Budu hodná, jsou i horší filmy. Upřímně řečeno, tohle je ukázkový příklad toho, proč nemám ráda romantické komedie. Vtip žádný, infantilní romantiky tolik, kolik jen je americký průmysl schopný vyprodukovat a příběh tak nudný a nezáživný, že kdybych u toho nedělala spoustu jiných věcí, tak to nedám. Všechna čest Heather, krásná ženská, která je zatraceně sexy a umí to prodat nenásilně a vkusně. Ale co do obsahu filmu........ne ne ne ne a ne. Jako televizní film o délce maximálně hodinu by to ještě šlo, ale na víc to je moc obyčejné. Jasně, láska kvete v každém věku a na rozdílech nezáleží, ale je to tak americké, až to bolí.
Ďábel (2010)
/plný béčko to sice není, ale ani nic, co by si člověk dobrovolně pustil sám. Přiznám se, že pointu jsem nečekala, jtejně jako jsem chybně označila "ďábla". Takže suma sumárum: nuda to úplně nebyla, ale jedno skouknutí mi stačilo.
Dallas (1978) (seriál)
Kdyby se to hodnotilo před dvaceti lety, kdy to byl u nás trhák a nikdo si nenechal ujít jediný den, patřilo by to mezi top. Ale když to vidím teď, nechápu nic.
Dámy, nedámy (2012) (seriál)
Sedím koukám a hrůzou si rvu vlasy. To už je snad lepší stát nad záchodem a sledovat ty zurčící potůčky po porcelánu.
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Na seriál jsem se koukala už kvůli Rebě McEntire, protože jako zpěvačka je skvělá a díky tomuto seriálu můžu říct, že je i dobrá herečka. Má to vtip a je to perfektní odpočinkovej seriál.
Desítka (2013) (pořad)
Nevím, proč to má tolik odpadů, protože to je vtipné, krátké a nápadité. U mě tedy vede díl o uspávání dětí, ale všechny jsou dobré.