Recenze (96)
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
:DD
Tři bratři (2014)
Trochu zklámání. Všechno je moc upěchané, v samotném traileru bylo obsažené skoro všechno. Ale jinak pěkná a vtipná pohádka :).
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Ne,tak tohle se hodnotit opravdu nedá. Na to nestačí ani sto odpadů. S tímto "filmem" se dá udělat jediné: vzít, zmačkat a hodit do záchodové mísy a několikát za sebou spláchnout. A potom radši ještě jednou...
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
I kdyby byl celý film naprosto o ničem, zaslouží si tech 5* už jenom za píseň The Hangigng Tree.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Bezesporu méně originální a o něco horší než jednička. Objevují se zde hluchá místa, která by se dala pozměnit, nebo více propracovat. Oproti tomu je animace fakt dobrá, konečná scéna milá a určitě navnadí na poslední díl trilogie, na který se oprandu těším, narozdíl od ostatních pokračování animáků. Nemůžu dát nic horšího než 5* :).
Poslední skotský král (2006)
Výborně zpracovaný film o krutém panovníkovi. Za sebe opravdu nedoporučuju, ale pokud má někdo rád historii, ať už je jakákoliv, tak proč ne...
Jak vycvičit draky (2012) (seriál)
Zajímavý způsob, jak si zkrátit čekání a určitě to není žádný propadák, ale jedna série by mu slušela víc :)
Match Point - Hra osudu (2005)
Dobré zpracování? Možná, ale všechno má své meze...
Vzpomínky na lásku (2004)
Nevím jestli to chci ještě někdy vidět....:D Je to tak 10x lepší než Dlouhá cesta. 100% :D
Lidé jako my (2012)
Rain Man 2? Film začíná v práci, hlavní postava se oddělila od svýho táty, Cuise i Pine jsou naštvaní, že jim nebylo odkázáno dohromady nic... sourozenec, o kterým celý život nevěděli (pravda, chybí tady autista)... fakt hodně, možná až přespříliš podobný vztah Cruise i Pina k V Golino a O. Wilde... no, já teda nevim, ale nepřijde mi to jako originální scénář... ale i přes tuto nejspíš nezamýšlenou podobnost si myslím, že si film zaslouží víc, než jen těch 69%... pokud vypustím tu hlavní chybu, nevím, proč bych měla dávat míň než 4* :)