Recenze (303)
Zastavte temnotu (2018)
LESBÍA!
Katla (2021) (seriál)
Tento server se zechcala.
Skyfall (2012)
HODNĚ ZLÁ PÍČA.
Polar (2019)
Od chvíle kdy jede parta zabít našeho hlavního hrdinu k němu na barák jsem každých 10 minut přemýšlel že to vypnu a dám odpad, načež půjdu poklidně masturbovat na WC. Dopadlo to jinak.
Ticho ve sněžném městě (2019)
Film o lidech, co rádi běhají. Konec trochu nadzvedl atmosféru, jinak docela nuda.
Invaze terordaktylů (2016)
Upřímně, myslel jsem si, že větší idioti než já a moji přátelé neexistují, ale ty lidi co zpracovali tento "film" chci určitě poznat, ty jsou ještě úplně dál.
Madame Claude (2021)
Nevím jaká byla realita, ale jestli byla takhle nudná, podle mě z toho nemusel vzniknout film. Námět je ale super, jen to celé prostě nebylo zajímavé.
Jako v bavlnce (2020)
Dal bych 5* ale hodně dobře to tu vystihl uživatel monolog. Celkově mě to ale docela pobavilo a ten konec jsem nějak tušil, za ten jedna * navíc, film měl být prostě víc reálný a brutální.
Muž v osidlech (1973) (TV film)
Pedofília!
Smrtící mráz (2017)
😁