Recenze (245)
Odpor (2008)
Ale jo, pro ne. Craig to sice ke konci už nemůže utáhnout na hřbetě celé sám, ale všichni se snaží. Přes nízký rozpočet si tvůrci poradili a film na mě tak působil věrohodně. Dávám palec nahoru za zajímavý příběh a žádné zbytečné patosi, které se nemusí vždycky podařit. Nicméně zase žádného extra WOW okamžiku jsem se taky nedočkal...
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Craig mě utvrdil, že dokáže zahrát v podstatě cokoliv, když chce. Skvělá kniha, kterou jsem zhltnul při cestě vlakem z Prahy do Havlíčkova Brodu a tak mohu srovnávat kvalitu. Fincher je zkrátka mistrem tohoto soudku a pokud si zvolí takovýto námět, který vyšperkovalo nevlídné a tajemné severské prostředí, úspěch je téměř zaručen. Pro mne film roku a ted si jdu zapálit těžkou marlborku stejně jako Craig.. :))
Chata v horách (2012)
Nejsem tak nadšený z jakéhosi průlomu v žánru atd... Jsem ale nadšený z Frana Kranze, který mě bavil od začátku do konce a vždycky když měl na mále, já taky, že ho odstraní :D Díky postavě bezstarostného huliče dostal tenhle svěží horor úplně jiné grády, než podobné snímky a musím přiznat, že dlouho jsem neviděl film z tohoto žánru u kterého bych se ani chviličku nenudil.
Storm Warning (2007)
Nadia Fares mi dala vzpomenout na Purpurové řeky, což mě těší snad ještě více, než to, že asi v půlce filmu ukáže prdelku. Obehraný scénář po nesčetněkrát, ale svěží hlavní ženský výkon a mrtvý klokánek :))
Ils (2006)
Tak 30% a přiznávám, že jsem ovlivněn Jezerem smrti...
Boj (2007)
Lepší průměr... Jet Li a Statham však hrají pouze tak na 60%. Šlo z toho určitě vyždímat mnohem více. I tak ale jeden z lepších akčnáků...
Rallye smrti (2008)
Efekt, efekt a zase efekt. Rally Smrti mne zklamalo. A na tomto webu je nadhodnocené. Statham to táhne, přesto hodně slabé...
Čistá práce (2008)
Jeden z nejlepších filmů v žánru za poslední dva roky. Inteligentní chuťovka pro náročnějšího diváka, který ocení zde skvěle vystihnutý nádech doby...
Kurýr (2002)
Brilantní akční podívaná s evropským nádechem. Statham v životní roli... Kurýra mohu vidět i několikrát do roka.
Max Payne (2008)
Už vím proč je v hodnocení možnost volby Odpad. Max Payne je totálně zpackaná adaptace. Wahlberg byl asi pod prášky, když tuhle roli přijal. Pro mne největší zklamání roku...