Recenze (26)
Úkryt (2011)
Tolik připrav, úvah a nakonec si do krytu zapomene vzít rádio.
Vyšší moc (2014)
Po dlouhé době film, který mě přesvědčil. Herecké výkony naprosto bezchybné, střih, hudba, ... dokonce nemůžu nic vytknout ani dětským hercům, kteří mě v každém jiném filmu pravidelně zklamou.
Případ číslo 39 (2009)
Coby komedii tomu není co vytknout. Jen škoda, že to asi nebyl cílový žánr :)
Loutkař (2012) (amatérský film)
Herecké výkony sice žádnou velkou cenu neobdrží, ale nápad a zpracování nejsou špatný a na studentský film to vypadá moc dobře.
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Kdo nežere scénky, jak Bear Grylls pije vodu ze sloního hovna a vyjídá jablka z toho medvědího, tak ten je u mě suchar :) Jeho "aaaw, this is really awful" se nikdy neohraje.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Přes veškeré počáteční pochyby, jestli mě fantasy seriál plný krve a násilí bude bavit, musím potupně přiznat, že první série se mnou totálně otřásla a jen doufám, že ta druhá bude minimálně stejně úžasná.
Dexter (2006) (seriál)
Jako obvykle první série válela, druhá znudila, třetí nebyla tak špatná, čtvrtá a pátá nečekaně zabodovala ... a šestá? To je vtip, příště si tohle vaření z vody odpusťte.
Mechanický pomeranč (1971)
Naprosto geniální a nadčasový film, kde pokaždé najdu další a další myšlenku, která mi předtím utekla.
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Relativně pohodová komedie, která se skvěle hodí k propršenému odpoledni... Ale na to, jaká úžasná doporučení jsem k tomu slyšela, to zas taková bomba není.
Jmenuji se Sam (2001)
Jasné citové vydírání, o tom není pochyb. Ve skutečnosti bych nejspíš nadávala, jak se mohl o tu holku starat tak dlouho a úřady nezasáhly... ale stejně - takový krásný kýč jak se bohatá právnička, která nemá čas na svého syna, slituje nad postiženým chudákem, aby se mohl starat o svoji malou dcerku a nakonec dojdou ke kompromisu... ach, kdo nerad kouká na pohádky :)