Recenze (12)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Až na ten trapnej americkej happyend a pár příliš dramatických scén... Jo. A Ryan je asi nejvíc sexy na světě. Just saying.
Bezpečný přístav (2013)
Krásný hluboký romantický film. Co dodat? :)
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Super! Dlouho jsem neviděla tak dobrej novej českej film. Fakt jsem se pobavila. Doporučuju! :-)
Miluj svůj život (2007)
Neuvěřitelný a pravdivý. První krok je přijít na to jak to udělat a druhý krok je praxe. Netýká se to jenom zdraví, ale všeho, co se v našich životech děje. Tento film je odpovědí na všechno.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Úsměvný, ale svým způsobem smutný film. Poukazuje totiž na to, že se dívky většinou neumí postavit sami za sebe a k tomu jsou ještě tak hloupé a naivní, že vlastně ani neví co mají dělat, když se dostanou do situací, o kterých film je.
Hoří, má panenko (1967)
Typicky ČESKÝ film. Typicky ČESKÝ humor. Myslím si, že žádný cizinec by nenatočil film s tímto rázem a s touto atmosférou. A žádný cizinec by v tom ten humor tak rychle asi nenašel. Nešlo ani o děj, jako o vystihnutí té atmosféry, což se díky hercům a Formanovi povedlo. Teda aspoň takhle jsem to pochopila. :-)
Machři (2010)
Docela dobří herci, ale filmu se podle mě zasmějí jen děti... Dětinské a zcela primitivní...
Téměř dokonalý zločin (2000)
Myslím si, že thriller je silné slovo, i když psycho to trošku je :-D Dle mého výborné obsazení, vážně jsou tu vynikající herci.
Záhada Blair Witch (1999)
Nepochopila jsem konec, ale jinak dobrý, na to že jsou to amatérský záběry, i tak to dokáže vyděsit.
Rváčův deník (1995)
Na tohle by se měli koukat dnešní děti místo školy...