Recenze (533)
Aladinova lampa (1986)
Nene.... 19%
Aljaška v plamenech (1994)
Z vrcholu na prozatimni dno... Sice zajímavé prostředí Aljašské přírody,které si však člověk až tak moc nevychutná, protože se pořád kouká jenom na surovou naftu... Nedotažené akční scény a když se vše dalo dohromady tak to byla jedna velká nuda plné Chuckovských klišé... 35%
Andělé a démoni (2009)
O trochu lepší jak Šifra mistra Leonarda. Sice možná méně tajemna,ale zase lepší příběh a zajímavé vyústění. Nejsem moc fanoušek těchto žánrů,ale tenhle film se mi docela líbil. Tom Hanks asi nepředvedl bůh ví jaký výkon,ale mezi relativně neznámími herci (vyjma McGregora) vynikal...65%
Angelika a král (1966)
Konečně díl kde se něco pořádného děje.Po dvou čistě romantických limonádách je tu alespoň něco málo akce a napětí. Což je jediné pozitivum když jste téměr donucen to sledovat s babičkou :)) Každopádně tady mě začala Angelika celkem i bavit 57%
Angelika a sultán (1968)
Asi nejlepsi díl cele serie, pro kluka...Pirati, tygr, muceni atd...Zadna ubulena limonada jako prvni dily...Akorat dodnes trochu matouci konec :/ 59%
Angelika, markýza andělů (1964)
Dnes uz bych asi nenasel odvahu si to pustit,tenkrát kdyz jsem byl maly a koukal na to s babickou, tak me to celkem i bavilo, nicmene porad mi to desne pripomina cervenou knihovnu a proto tyhle prvni dily pro me nejslabsi s cele serie...41%
Annabelle (2014)
Ale jo. Místami mi naskočila i husí kůže. Ale to je spíš tím že jsem dlouho žádný horor neviděl a nezvykl si... Z celé universa jsem začal tímto, tak jsem zvědavý na další díly...Hlavně na V zajetí démonů, které má velmi dobré hodnocení. Anabelle se moc neliší od ostatních duchařin. Ani v dobrém ani ve špatném. Hlavní hrdinka hezká... A další plus mistr Brejtak z SGC :D Nadruhou stranu, nic co by stálo za nadprůměrné hodnocení. 55%
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
O něco lepší než první Anabelle... Lepší příběh i prostředí. 63%
Annabelle 3 (2019)
O něco horší než druhí díl. Celkově se dá říci že série Anabelle není tak dobrá, jak se jeví zbytek kontinua... ZAjímavá scéna u hřbitova... jinak v celku nic moc... 50%
Arachnofobie (1990)
Asi nejlepší horor na toto téma. Žádné mega přemrštěné nestvůry a blbé efekty...Nadruhou stranu žádné mega dílo, ale jak říkám, když člověk vidí ty všechny komedie a béčka,tak tohle je zlaté...61%