Recenze (10)
Sestra (2018)
To byla teda pěkná píčovinka.
Jeníček a Mařenka: Soumrak čarodějnic (2013)
Větší scheize jsem zatím neviděl
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Hodnotím jen první dvě série. O další už jsem ztratil zájem...
Zmizelá (2014)
Co to sakra... ???
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Dneska jsem se poprvé od premiéry znovu podíval... Rejža a Scénárista by zasloužil pověsit! Nechápu jak tohle mohlo vzniknout z tak perfektní předlohy. Ti dva snad z knížky neviděli ani obal.
Agatha Christie's Poirot - Opona - Poirotův poslední případ (2013) (epizoda)
Nečekal jsem, že se někomu povede natočit něco lepšího než Orient Expres... Lepší finále jsme si snad nemohli ani přát. Hercule Poirot mi bude chybět. THEY WERE GOOD DAYS
Hannibal (2013) (seriál)
Pro mě jeden z nejkvalitnějších seriálu za poslední dobu. Mads Mikkelsen mi jako Hannibal sedí nejvíc. A to, co předvádí v Kuchyni a ne jen v ní je nepřekonatelné. Teď už nezbývá než čekat, jaké "Chuťovky" si pro nás připraví ve třetí sérii.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Až na pár momentu, kdy jsem si připadal jako u počítačové hry jsem byl podle očekávání nadšený. Jen by to chtělo více Medděda a bylo by to ještě lepší...No, snad příští rok. Ale i přesto je Hobit snad jediný film, který se mi líbí více než kniha.
Žena v černém (2012)
Daniel Radcliffe ukázal, že není jen Harry Potter a umí i něco jiného než lítat na koštěti ;)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z nejlepších filmu Mr.Tarantina... A podle mě i jeden z nejlepších filmů vůbec.A k tomu všemu, vynikající John Travolta !