Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Obsah * Forma * Réžia * Obsadenie * Feeling * 98%
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
"BROOKS WAS HERE" jedna z najlepších filmových scén, ktorá ma stále osloví a pripomenie mi jeden z najlepších snímkov aký kedy bol natočený. 98%
Život je krásný (1997)
Sedm (1995)
Perfektný záver, ktorý sa dá očakávať od perfektného režiséra. Kvalitné obsadenie a nezabudnuteľný Kevin Spacey.
Memento (2000)
Perfektné spracovanie s večnou otázkou v mojej hlave.
Kult hákového kříže (1998)
Kmotr (1972)
Film, ktorý perfektne kopíruje knihu ba aj rovnako prekvapuje ma doslova dostal na kolená. Možnože by som jednu vec vytkol/podotkol, chýbal mi tam príbeh Johnyho Fontanu. Klasika *****
Čistá duše (2001)
Russell Crowe ukázal , že je pánom svojho povolania- veľmi talentovaný človek. Nádherná Jeninifer už len krásne vypĺna film a dotoho im hraje James Horner " Kaleidoscope of Mathematics " http://www.youtube.com/watch?v=cDEx6tolC6w
Invictus: Neporažený (2009)
Amélie z Montmartru (2001)
Wauu, film , ktorý spĺňa všetky požiadavky kvalitného filmu. Zvuk, hudba,scénar, kamera, dej a najmä originalita, ktorá robí film kúzelným jedinečným. Jeden človek, ktorý vníma každý detail a tým pomáha ľudom roznych pováh, nálad, citov - úplne úžasné. Perfektne umelecky spracovaní snímok. PS: všimnite si , že keď v kaviarni píše na sklo - tak píše zrkadlovo. Zaujímavé :)