Recenze (908)
Návrat do budoucnosti II (1989)
Přesně to samé, co první díl. Bravo!!!
Návrat do budoucnosti (1985)
Parádní promyšlená jízda. Dobrodružství, které nám servíruje dávku vtipů, napětí a zábavy.
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
Nelíbilo :-(
Krokodýl Dundee 2 (1988)
Už méně zábavné, několik pár momentů pobaví, ale jako celek je to neuspokojivé. Škoda!
Krokodýl Dundee (1986)
Romantická komedie, ve které nechybí denní rutina, poznávání nových věcí a závěr, který pohladí všechny romantičky po srdci. Vtipné a zábavné. :-)
Špióni jako my (1985)
Chevy Chase a Dan Aykroyd by nemohli dělat s Bondem :-D
Připoutejte se, prosím! 2 (1982)
Dokonce se mi zdá, že je pokračování ještě o něco lepší :-D
Připoutejte se, prosím! (1980)
Parodie, která si dělá ze všeho srandu. Pokud máte rádi Bláznivou střelu, zamilujete si i tohle.
Ambulance (1990)
Horor, po kterém mi je vždycky zle. Eric Roberts se seznámí s dívkou, která odpadne na ulici. Záchranka ji odveze a po dívce se slehne zem. Začíná po ní pátrat, aniž by tušil jaké nebezpečí ho čeká. KULTOVKA! :-)
American Yakuza 2 (1996) (TV film)
Už ne tak výborné jako kvalitní první díl s Viggo Mortensenem.