Recenze (34)
Oktopus - Žihadla (2023) (epizoda)
Zatím jasně nejhorší díl...
Planeta Česko (2017)
Moc pěkné. Ale chyběl mi tam medvěd, jelen, vlk a kmotra liška.
Jetelín (2016) (seriál)
Myslím, že je to trapný pokus o parodii na Čtyřlístek (Jetelín). Myšpulín a Fifinka jak vyšití.
Helix (2014) (seriál)
Po šestém dílu končím. Pořád to samé dokola...
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Jackson se asi zbláznil. Nuda a ještě to vypadá jako počítačová hra.
Setkání s hvězdou - Boleslav Polívka (2012) (epizoda)
Nuda.
Proroctví (2009)
Jo, mně se to moc líbilo a to i včetně toho konce. Skvělá atmosféra po celou dobu trvání filmu, vůbec jsem se nenudil, jen jsem si musel opět po delší době zvyknout na Cageův herecký projev. Efekty vzhledem k výši rozpočtu velmi slušné. Pro mě top sci-fi událost léta (zatím). Dílčí myšlenky jsou podobné u filmu Den, kdy se zastavila Země a Den, kdy Země vzplanula.
V (2009) (seriál)
Zajímavosti: v 11. epizodě vystupuje Paul McGillion (alias Dr. Carson Beckett z SGA) v malé roli vědce. Na konci 7. epizody (v čase 40:21) sleduje Anna na monitoru zpravodajství TV Nova (Borhyová, Koranteng) - podle tohoto článku má prý Nova seriál koupený a možná ho i někdy budou vysílat. Pokud se chcete dozvědět podrobnější informace o předchůdci tohoto seriálu, tak se podívejte na web o původním seriálu Véčko (1983-5). Začátek druhé série je posunut až na 4. ledna 2011. Matku Anny Dianu bude hrát ve druhé sérii Jane Badler, která hrála Dianu v původním Véčku.
Nouzový východ (2008)
Jako divadelní hru si to umím celkem dobře představit, ale jako film docela nudné...
Dcera je nevinná (2007) (TV film)
Francouzské filmy mám docela rád a na tenhle jsem náhodou narazil na TV Barrandov - a překvapivě dobrý. Doporučuji všem, kteří mají rádi Joséphine Serre a dobré francouzské filmy.