Recenze (1 020)
Simpsonovi - Taliján Bob (2005) (epizoda)
• Hodnocení IMDB 7,0 • V USA 11. prosince 2005 • 77/100
Simpsonovi - Vypráskaný práskač (2005) (epizoda)
• Hodnocení IMDB 6,9 • V USA 3. dubna 2005 • 77/100
Simpsonovi - Za jasného dne neuvidím svou sestru (2005) (epizoda)
• Hodnocení IMDB 6,8 • V USA 6. března 2005 • 76/100
The Offspring - Can't Repeat (2005) (hudební videoklip)
Hodnocení Písně nikoliv klipu! 60/100
Ulice (2005) (seriál)
Nekonečný seriál , nekonečná nuda , ale pořád lepší než seriály typu vkv. 10/100
Víkend (2005) (pořad)
Jeden z mála pořadů, který jsem na Nově sledoval pravidelně. 73/100 **** (Edit 29/7/18)
Vraždící stroje - Pravda o dinosaurech zabijácích (2005) (TV film)
Zajímavý dokument o tom jaká je pravda, každopádně pro lidi kteří dinosaury tolik nemusí to může být nuda . 69/100 ***
Život pod našima nohama (2005) (seriál)
Často úžasné, nikdy neviděné záběry ze života drobných živočichů. Bohužel to je i nevýhodou, protože bezobratlí jako pavouci, okřídlení, mravenci nebo termiti zkrátka nejsou tak zajímaví, jako tvorové s pevnou páteří 70/100
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Za První ročník, další jsem už příliš nesledoval 70/100
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Ewan McGregor na cestě přes Evropu, Rusko a Ameriku. Skvělý počin dvojice McGregor, Borman, i když mě některé etapy příliš nebraly, hlavně tedy to Rusko tak to nemohu hodnotit jinak než ***** . Jen čekám kdy začnou na nějaké české stanici dávat Long Way Down :) 90/100