Recenze (203)
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Vrah byl Bil. Jak se tam mihnul při opravě vody, bylo to jasné.
O zatoulané princezně (1987)
Tohle se mi nikdy nelíbilo. Divný herci, divný všechno. Jedině snad Dejmor.
Ferdinandovy zahrady (2017) (pořad)
Hej Ferdo, co třeba nějaké rady pro lidi, kteří nemají zbytečný milion na překopání zahrady? Pak by to mělo smysl. Koukat se jak milionářům vybagruješ trávu a uděláš koupací jezírko je fajn, ale pro 90 % lidí úplně na hovno. Závist se mnou necloumá, ale smysl pořadu mi uniká.
Specialisté (2017) (seriál)
Asi to má sledovanost, že to pořád točí. Ale něco tak hloupého se málokdy vidí. Občas to zapnu a za chvíli zase vypnu. Nedokoukal jsem snad ani jeden díl, takže netuším kdo je vrah. :-)
Pohlreichův souboj restaurací (2023) (pořad)
Zdenda dostal zaplaceno, tím to svůj účel splnilo takže pro něj asi dobré. Jinak to nemá žádný jiná význam. Jo a Zdendo nezapomeň zase předběhnout někoho ve frontě.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Když někam přijela televize, tak všechny ženský tam s těma televizáka chtěly šukat? Nic jiného jsem v tom díle neviděl.
Souboj na talíři (2021) (pořad)
Neskutečně trapné a ubohé. Pitvořící se kuchtíci, kteří si myslí, že jsou celebritami.
Případy 1. oddělení - Podnájemníci (2022) (epizoda)
Zatím jsem viděl pouze machrování starších nad mladšími, buranské vtipy a vůbec to bylo nějak odfláknutý. Jedna * za Mirka Hanuše!
Specialisté - Zlaté časy (2019) (epizoda)
Něco tak příšerného jsem dlouho neviděl. Nemá ani snad cenu psát co vše tam bylo úplně mimo.
Ultimátum - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Recenze tady nejsou nic moc. Ale mě se to líbilo. Bylo to akční, mělo to náboj, tempo. Za mě fajn a těším se na další pokračování.