Recenze (532)
Joe (2013)
Nenašiel som žiadnu spojitosť medzi Joeovou prácou, spôsobom života, jeho psom a Garym. Skákanie od sto ku piatim, od ponožiek ku kalerábom a od zabíjania stromov ku záchrane asi nesvojprávneho chlapca. S hentakým otcom by som ani nedokázal dýchať jeden vzduch a nie sa ešte doťahovať o tom, kde mám výplatu. Ale podotýkam, že tej alkoholom oplieskaný bezdomovec je jeden z dvoch dôvodov, prečo som dal jednu hviezdičku. Druhým je hudba. Aj keď jej tam nebolo veľa, bola v použitá v správnych momentoch a v správnych tónoch. Cage si možno zastúži asi pochvalu, ale zase hrá postavu bez ciela. Neviem, či si vyberá role podľa stupňa debility scenára, alebo má dementného agenta.
Kandidát (2013)
Na slovenské pomery celkom slušný a svižný film, ktorý ale mohol mať iné poňatie. Napr. mohlo ísť o to, aká jek korupcia okolo kandidatúri a nie o tom, ako sa dvaja reklamný bohovia stavia o tom, koho kandidát vyhrá. A už keď bola zvolená táto neštastnejšia možnosť, mohlo ísť skutočne o súperenie dvoch súperov. A nie len pohľad na jedného.
Kapitán Phillips (2013)
Asi najlepší film, kde bol hlavnou postavou únos. A síce po presune do člnu napätie trochu opadlo, no aj tak to príliš nestratilo.
Kick-Ass 2 (2013)
Podľa mňa o minimálne jednu triedu lepšie ako jednotka (pre istotu si ju však ešte raz pozriem). Celkovo ma to potešilo, no niektoré veci sa do filmu proste nedavajú, ako napr. ruské mužoženy, kosačky v aute a smrť Jima Carreyho. Minimálne pre tieto veci som nedal päť hviezdičiek.
Klub poslední naděje (2013)
Od začiatku do konca to išlo ako z chlpatej deky. Ako náhlad do nekalých praktík farmaceutického priemyslu a ukážka byrokracie je to dobré, ale inak... Slabých 50%
Komorník (2013)
Čakal som, že to bude o komorníkovi a prezidentoch v hlavných úlohách a že sa budeme dozvedať pri čom všetko spolu boli a nejaké tie pikošky z Bieleho domu do toho. Ale toto bolo lepšie. Aj napriek tomu ma to síce nevtiahlo príliš do deja, stále ma to bavilo.
Lásky čas (2013)
Krásny príbeh, krásna myšlienka, krásna Rachel McAdams, krásny film.
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Smutný príbeh sprostej a naivnej ženy. Do toho trošku neštastný spôsob nakrúcania, kedy je jedna časť filmu natočená z vonkajšieho pohľadu a druhá z vnútra. Neviem čo autorov k tomu viedlo. Ale inak pozerateľný, trochu poučný a dobrou reklamou na Deep Throat natočený film.
Mama (2013)
Zo dňa je zrazu noc, v kritickej chvíly vypadáva elektrina a zhasíňajú baterky... Úvod a záver boli celkom slušný ale medzi tým to bolo pre mňa len prehadzovanie sa zo strany na stranu, aby ma nebolel zadok. Škoda, že predo mnou sedel niekto a nemohol som si vyložiť nohy... 30%
Millerovi na tripu (2013)
Slušná komédia, ktorá nieje až taká slušná :).