Poslední recenze (85)
47 róninů (2013)
vizualne krasne. jedine, co mi vadilo, bola ta anglictina.
Světová válka Z (2013)
vizualne nadherne, Jeruzalem najkrajsi. prijemne prekvapenie.
Klip (2012)
juuuuu zase raz sme sa vypravili do kluboveho kina, ktore zgrupuje vsetkych bratislavskych intelektualov a tentokrat sa nam podarilo nezaspat (nie ako pri norskom dreve, ked nam sliny tiekli na novotapacirovane sedadla a precitli sme az pri zaverecnych titulkoch). ehm, bol to taky trocha iny "zaner" na aky sme zvyknute v multiplexoch:) a hlavnym hercom sa teraz musia deti v skole posmievat :) mozno je ich vykon aj na podmienecne vylucenie. mnamka.
Poslední deníček (1)
TOP 10 NAJDEBILNEJSICH FILMOVYCH POCINOV ROKU 2011
1. MIESTO - Melancholia (!!!!!!!!!!!!! korunovana kok*tina roka 2011!!!!!!!!!)
2. MIESTO - Melancholia (pre velky uspech pobrala viac oceneni)
3. MIESTO - Melancholia (ved do tretice vsetko dobre)
4. MIESTO - Zookeeper (wtf)
5. MIESTO - Something Borrowed (bohapusta nuda cislo 1)
6. MIESTO - Beastly (cista halucinacia)
7. MIESTO - Pirates of Caribbean: On Stranger Tides (bohapusta nuda, po 3 hodinach presedena prdel)
8. MIESTO - Norwegian Wood (bohuzial, Murakamiho knizky by asi nikto nemal skusat sfilmovat)
9. MIESTO - Scott Pilgrim vs. The World (!!!)
10. MIESTO - Eat, Pray, Love (ja viem, ze to je 2010, ale premieru to malo az 2011 v SR)