Poslední recenze (3)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Moderni bondovka se vsim vsudy. Vtip, akce, trosku toho mlaceni a strileni, napad, ktery je dotazeny do konce, etika a pravidla, ktera ma dodrzovat kazdy gentleman. Je to film, ktery jednoduse zaujme a pobavi. Neodpustim si ale poznamku, jak je krasne videt, ze clovek je silene ovladatelny a muze se chovat jako zvire a to hlavne v dnesni dobe.
Králové léta (2013)
Je to takové pěkné. Takové milé. Neurazí. Možná donutí se třeba i chvíli zamyslet nad sny, dospíváním, odvahou. Takový hezký film na nedělní odpoledne. Ale občas až moc táhlé a až příliš jasné. Jednoduše pecka u které bych zůstala zírat to teda zdaleka není a určitě ne film, který bych potřebovala vidět znova.
Birdman (2014)
Dala jsem si den, abych si to nějak v hlavě rozebrala. Myslím, že den nestačí, s velkou pravděpodobností by mi nestačil ani týden. Film, který se zdá být extrémně zamotaný a na druhou stranu šíleně jednoduchý, naprosto nepochopitelný a za chvíli extrémně primitivní. Je to absolutní směs všeho. Je to film, na který upřímně nevím, jak mám pohlížet, co si z něj mám vzít a už vůbec nevím, čím že mě to má nadchnout. Konec pro mě nepochopitelný, čekala jsem jednoduše něco jiného, čekala jsem velkou gradaci toho absurdna. Možná to tak v divadle jednoduše chodí.