Recenze (1 863)
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Čtvrtníček rulezz!!!
Italština pro začátečníky (2000)
Dánská kinematografie (potažmo Dogma95) mě maximálně oslovila. Nemůžu se takovýchto filmů vynadívat :-)
Italské prázdniny (2003)
shit.
Příběh jedné ženy (2001)
Tento film jsem viděl několikrát a pokaždé mě dojal. Poprvé to bylo se třídou na gymnáziu, povinný výlet do kina :-) Sice mi jméno Iris Murdoch dodnes v literárním světě nic neříká, ale i tak jsem si tento snímek dokázal užít. Skvěle zpracovaný "životopisný film".
Interstate 60 (2002)
Tento film mám opravdu rád. Není možná až tak filmařsky "kvalitní", ale nadchlo mě jeho mystično, svěží humor a celkové zpracovaní.
Imagine: John Lennon (1988)
Skvělý dokument, jen nevím, jestli není skvělý tím, že pojednává o tak skvělé osobnosti, jakou John Lennon pro mě zajisté byl. Skvěle!
Idioti (1998)
Natočit film o lidech, kteří si hrají na idioty je opravdu odvážné a když je ten film navíc dobrý a poskytne divákovi skvělý filmový zážitek, tak není co řešit...
Identita (2003)
Popravdě těch zvratů je tam opravdu moc, ale na druhou stranu mě atmosféra nadchla. Vzhledem k žánru nápadité a velmi napínavé. Porstě doporučuju :-)
Repli-Kate (2002)
To snad ani ne...
Battle Royale II: Requiem (2003)
Z prvného Battle Royale jsem byl odvázaný, ale pokračovaní se (k mému údivu) nesnaží čerpat z osvědčeného principu předchozího dílu, ale naopak přichází s něčím úplně jiným. To samo o sobě navadí, ale tohle bylo úplně zmatené a mnou nepochopené...