Recenze (47)
Hunger Games (2012)
Jennifer Lawrence se nám moc nepředvedla.Parodie na youtube k tomuto filmu mě bavilá víc.3* za 3 herce - Elizabeth Banks, Woody Harrelson a Jennifer.
Amélie z Montmartru (2001)
Jean-Pierre Jeunet -kdo by čekal že tenhle řežisér natoči film jako je tohle, s tak milým obsazením.Nikdo jiny nemohl zahrát Amélii líp než právě tehdy népříliš známá Audrey Tautou.Říká se že přávě díky tomuto filmu se ji otevřeli dveře Hollywoodu a díky tomu že tuhle přiležitost odmítla mě přesvědčila v tom že Audrey od blaznivé a spravedlivé Amélie nemá příliš daleko.Nádherný umělecký film ktery se zas tak často nevidí.
Černobílý svět (2011)
Gratuluji Octavie Spencer k Oscarovi ale stojím si zatím že Viola Davis by si ho zasloužila daleko víc.Scéna kdy byla propuštěna byla dechberoucí.Emma Stone tak trochu v jiném saku ukázala že není jenom pěkna ale také umí hrát.Mile mě překvapila i Bryce Dallas Howard které jsem tu potvoru i věřil.
Armageddon (1998)
Bruce Willis !!!!!! je hrdina !
X-Men: První třída (2011)
prvni trilogii to nikdy nepřekoná :) ale jinak dobrý
Nedotknutelní (2011)
jeho smich je nakažlivej !!! MEGA FILM
50x a stále poprvé (2004)
Peter segal chtěl zřejmě říct: Lásce se překažky nekladou
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Jeden z mých nejoblíbenšich filmu .. komedie u které sem uronil slzu.S krasnou Kace Beckinsalo a s komedialni klasikou Adamem Sandlerem sem se opravdu nenudil.Je neuvěřitelné jak se děj počas filmu mění a vy najednou přemyšlite jestli máte ten spravný film.Ale přiznejme si, i přesto všechno co kouzelný ovladač způsobil by si ho každý z nás s chutí vyzkoušel.
Všichni jsou v pohodě (2009)
At už chcete nebo ne tenhle film vás citově zasáhne.Film po kterém si uvědomíte že to nejduležitější co máte je rodina a přátelé :) Nádherný film s vyborným hereckým obsazením.
Yes Man (2008)
ani si nevzpomenu kolikrat sem tenhle film viděl :)) joo to byly časy