Recenze (116)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Prekvapujúco dobrá oldschoolova kriminálka.
Mládeži nepřístupno (2013)
Takáto zvrátená komédia plná hviezd sa len tak nevidí. Musím dať 4* za ten zvrátený aj nechutný, ale zábavný scenár. Za to herecké obsadenie, za tie reklamy počas filmu.. a tie vajcia :D
Pád Bílého domu (2013)
Tak takto mala vyzerať smrtonosná pasca 5! Dobrá drsná nostalgická akčná zábava, len neviem či je správne točiť takéto výzvy a inšpirácie pre teroristov :)
Konečná (2013)
Je pravda že Arnold už nieje to čo býval a už ani nikdy nebude, ale vidieť ho znova hrať v hlavnej úlohe po 10 rokoch bolo fajn. Najviac ma prekvapilo a potešilo, že film ide v štýle akčnej komédie 90-tich rokov aj soundtrack mi pripomínal staré dobré golden 90s. Jedine mi vadil odporný nesympatický Luis Guzmán, ktorý nevie a nikdy nevedel hrať a to aj potvrdzuje jeho príbeh ako sa dostal k filmu..
Zabít tiše (2012)
Nečakal som od toho nič a dostal som celkom slušnú "historku z podsvetia" s kamerou, dialógmi a hláškami pripomínajúc Tarantino Style :)
Tři stateční (1992)
Moje golden teenagerské časy... Videné X-krát v dobe, keď vlastniť video prehrávač a originál VHS kazetu bolo "cool" :)
Skyfall (2012)
No jednoznačne lepšie než Quantum of Solace. To že je menej akcie a viac príbehu nieje na škodu. Skôr naopak. Takto je to dobre vyvážené. Netreba s tou akciou zasa mega giga tera preháňať, treba aj príbeh rozprávať a keď už akcia príde tak tam aj pasuje a nielen aby bezducho vybuchovalo všetko okolo vás ako je to v dnešnej dobe zvykom.
Resident Evil: Zatracení (2012)
Ako fanúšik hernej série som spokojný. I keď 50 minút to má pomalšie tempo, no potom super herný Feeling a na scénu prichádza aj úžasný Mr.X aka Tyrant a mne sa premietajú spomienky na Resident Evil 2 a nadšene sledujem ako si s ním Leon znova poradí. Škoda len, že nedostali miesto aj klasický zombíci, ale len "zombíci" typu Resident Evil 4, 5.
Resident Evil: Afterlife (2010)
"Matrix Afterlife" nie je originálny po žiadnej stránke, ale ako 3D zážitok je to super. Na 100% využitý "3D engine" a spomaľovačky tak vyzerajú krásne. 2D je to už slabšie, ale aj tak zatiaľ najlepší diel i keď hernej sérii sa to nikdy rovnať nebude...
Prometheus (2012)
Celkovo fajn sci-fi s retro atmosférou v novodobom kabáte... Ale (1) mohlo to byť dlhšie... (2) mohlo byť viac zodpovedané (3) koniec v tom najlepšom... takže 8.5 / 10