Poslední recenze (116)
Gran Turismo (2023)
Chcel som dať silné 3 ale prihodím ešte jednu hviezdu, pretože takto sa robí film podľa videohry do psej matere! :)
Barbie (2023)
Pozrel som len zo zvedavosti či je to taká mega nadhodnotená sračka ako si myslím. A áno bola to nadhodnotená feministická sračka. Strašné čo sa deje s divákmi kina... Ešte som zvedavý na ten nadhodnotený Oppenfucker.
Mezi živly (2023)
Chcel som dať silné 3 ale dám slabšie 4 že sa Pixar konečne po dlhšej dobe sračiek ako tak spamätal a priniesol vcelku originálny love story.