Recenze (304)
Na střeše (2019)
Poněkud vykalkulované...ale přesně zapadá do dnešní divné doby.
Tenet (2020)
Absolutní chaos. Chtělo by to asi druhé kolo.
Fargo - Season 4 (2020) (série)
Nejslabší série. Černoušci za každou cenu nezafungovali.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Byl by to takový normální film, na který se dá dívat, ale stačí jednou a zapomenete. Takhle to zbytečně natáhli do šesti dílů plných vaty. Nehledě na to, že Grantovým psím očím se nedalo věřit už ve druhém díle.
Pomsta (2019)
120 minut stříkajících mozků bez Tarantinovského vtipu a Coenovské zápletky. Jednoduché pro jednoduché, ale i takoví jsou mezi námi, tak proč ne.
Náš táta Bezlíček (1973) (TV film)
Pane, bože...Sovětský svaz náš vzor.
Vyšinutý (2020)
Poněkud zbytečný film o "ničem". Tlustý úchyl honí, vraždí a nakonec chcípne. A je to Russell Crowe. Člověk se na to dívá jen proto, že čeká nějakou zápletku, která bohužel nepřijde,
Bourák (2020)
Tohle jsem celé opravdu nedal... asi už všem hráblo.
Kde se touláš, Bernadetto (2019)
Moc příjemný film.
Greyhound (2020)
Autentické, i když na malém prostoru, velmi působivé. Raritou je, že není ve filmu jediný černoch :)))