Recenze (234)
Ve stínu (2012)
To musí být hrozná sračka, když to dostalo tolik lvů! Ani to vidět nechci!!!
Noc oživlých mrtvol (1968)
Tak k tomuto dílku se nedá říct opravdu nic! Jen smeknout;-).
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
To je taková blbost, až mě to těžce bavilo!
Třináct dní (2000)
Kromě těch imbecilních a bojechtivých generálů, za které je ta hvězdička, se mi na tomhle filmu vůbec nic nelíbilo! Jo propaganda ze "svobodného" světa a koukám jak je to tady baštěno i s navijákem. Podíval bych se na to spíš z pohledu druhé strany než od šiřitelů "svobody" a "demokracie".
Umění musí bolet (2006)
Sledování tohoto filmu bolelo!
Žert (1968)
Trapnost!
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Jak to bylo nastaveno, tak jsem celou dobu fandil Klaatuovi. A ten blbec nakonec vyměkl!
96 hodin (2008)
Adrenalin na druhou!
Andělé a démoni (2009)
Po přečtení knížky vidět takový paskvil!!! Kéž bych ho neviděl!
9. rota (2005)
Takhle má vypadat správné válečné drama!