Recenze (29)
Počátek (2010)
Ne ani náhodou, myšlenka pěkná, ale ten taxík a lavina to zkazila.
Steve Jobs (2015)
Brilantní dialogy, na začátku jsem si sedl a najednou jsem zalitoval, že už to končí. Doporučuji v anglickém znění.
Holocaust (1978) (seriál)
Na minulost se nesmí zapomenout, tento serial to ukazuje na jedné německé židovské rodině od křišťálové noci po konec 2.světové valky.
Objektiv ČT24 (1987) (pořad)
Co si pamatuji koukám na to 20 let nepravidelně, udržuje si objektiv pořád svůj maximální standard.
Ant-Man (2015)
Pomalejší rozjezd, ale pak to začalo mít grády. Moc pěkně uďělaný mravenci a efekty také.
Malý princ (2015)
Byli jsme na tom v kině, krásný dojemný příběh, který tady dlouho nebyl. Dětská fantazie nezná mezí.
Méďa 2 (2015)
Není meďa jako méďa.
Zabij mě třikrát (2014)
Pegg to táhne od začátku do konce, ostatní postavy nezajímavý, až nudný.
Prokletí ostrova Oak (2014) (pořad)
Po dvou shlédnutých sérií. Skvělá historicky, dokumentární reality show, řekl bych. Člověk se něco dozví o historii, o hledání pokladů, o různých pověstech. Těším se na 3.sérii.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Tak na co jste šli pánové a dámy, na pořádnej akční nářez se špetkou humoru nebo na výpravnej film s příběhem a s pointou, po krásné východoevropské zemi? Myslím si, že Marvel to natočil pro první z Vás a ti druzí do toho kina vůbec neměli lézt. Film jsem si užil se zatajeným dechem, nechybělo napětí, akce, humor i smutek.