Recenze (361)
Muž a jeho pes (2008)
Myslím že posledný Belmondov film a celkom dôstojný pre ukončenie jeho filmovej kariéry.
Všechno nejhorší (2017)
Časová slučka tentokrát v horore zaujala.Dosť mrazivá predstava.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Ťažko zobraziť v obrazoch hudbu Pink Floyd ale Alanovi Parkerovi sa to podarilo.Snímok človeka doslova pohltí surealistickým svetom reálna a animácie.
Hříšný tanec (1987)
Film pre všetky naivné ženy a ostatných hošíkov.
Anděl svádí ďábla (1988)
Koncert slovenských herečiek Turzonovová - Studenková
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Jednoznačne Básnici v najlepšej forme .👍
Jak básníkům chutná život (1987)
Taká nemocnica na okraji mesta v jednom diely ale na svoju dobu dobré.
Konec básníků v Čechách (1993)
Táto časť pôsobila skôr trápne ako komicky.Ako sa hovorí trikrát a dosť ....
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Tu vidno že aj dobrý nápad sa nedá žmýkať do nekonečna ,skôr psychologická sonda do vtedajšej doby a nie komédia.
Mikulášovy patálie na prázdninách (2014)
"Bah, t'as qu'à lui donner l'Alsace et la Lorraine pendant qu' tu y es".