Recenze (2 123)
82. Annual Academy Awards (2010) (pořad)
Hugh Jackman bol iný borec..Baldwin a Martin mu nesiahajú ani po päty...celkovo bol tento ročník taký komorný, slabo humorný...taký priemerný
Nebezpečná hloubka (2000)
K tomuto filmu sa ani nedá vyjadriť slušným slovom....
Eleventh Hour (2008) (seriál)
Hodnotenie po prvom dieli...Eleventh Hour je asi najslabšiou produkciou Jerryho Bruckheimera, je to tuctové a ani Rufuss Sewell to nezachraňuje...tuctový krimi seriál zatiaľ
Zbraň odplaty (2008)
Zbraň Odplaty sa vezie na vlne uveriteľných historických ázijských filmov..čo v prvom rade nie je na škodu..ale po scenáristickej stránke....no trebalo by urobiť lepší scenár...ochrana jednej ženy ako len prostriedok k veľkej bitke?...to sa mi snáď zdá...ale bitky sú typicky remeselne zvládnuté a hlavne na úrovni...aj keď teň rakety na konci sa mi moc nepáčili..v celku to nie je zlý historický film, ale zaslúžil by si hlavne lepší scenár...
V křesle režiséra (2007)
V Kresle Režiséra je tak trochu zvláštny film, filtre ako u Scotta, príbeh ako u komorného snímku..kde exceluje na plnej čiare Plummer...problémom je zvláštna téma, ale zaujímavé spracovanie
Wallace a Gromit: Otázka chleba a smrti (2008) (TV film)
Fantastické ako vždy...Wallace and Gromit vždy vedia potešiť deň...hororovo ladená psycho rozprávka, ktorá je zároveň mega vtipná sa nevidí tak často...
Chuck (2007) (seriál)
Skvelý komediálno/akčný seriál...ktorý ma gule, akciu a vynikajúci humor...ktorému treba dať čas, pretože 3. séria je jednou z najlepších sérii, ktoré som videl o tohoto typu seriálu celkovo...
Muzika (2007)
Konečne povstáva slovenský film...film ktorý poukazuje na dobu minulú, nezmyselnú...s nadhľadom a čiernym humorom...vynikajúce pesničky, skvelá réžia a obsadenie ktoré tvorí správnu chémiu filmu...len tak ďalej Juraj Nvota, budem vás sledovať..a tie ceny Slnka v Sieti ste si plne zaslúžili..vynikajúci slovenský film
Hloubka duše (2008)
Vzostup a krutý pád jedného človeka...a samozrejme za tým hľadaj ženu..a vždy peknú - a Paz Vega je stále sexy vo svojom veku...Jason Clarke je agresívny, a tým je jeho pádom aj zaslúžený..ďalší film z produkcie Will Smitha je takpovediac nudný..a možno slabo eroticky naladený
Julie a Julia (2009)
Príjemne naladená komédia, ktorá sa čiastočne odohráva v dvoch obdobiach..Meryl Streep má divný prízvuk, ale stále je vynikajúcou herečkou...prekvapením je pre mňa Amy Adams...ktorá sa mi v poslednej dobe začína páčiť čím ďalej viacej...z tejto chuťovo originálnej komédie, cítiť prirozdzené nadšenie...čo je fajn, ako aj celý film