Poslední recenze (5)
Americká fikce (2023)
3,5*
Minulé životy (2023)
Všetko pekné, všetci pekní a dobrí, NY dobrý…ale u mňa bez emocionálnej odozvy :) (Veľmi podobné ako knihy Osamelosť prvočísel, Normálni ľudia)
Loki (2021) (seriál)
(to su len osobne styri - lebo sa tam cestuje v case, Tom Hiddleston, atmosfera - a ja som jednoducha zena,ahahaa) Pokial by moj sofistikovany komentar niekto cital, tak mu toto nedoporucujem pozerat, ak nie je bohapusty nerd a fanusik sekvencneho usporiadania postupnosti obrazkov.