Recenze (330)
Idiot na cestách (2010) (seriál)
Weird, innit?
Orange Is the New Black - Nevěř žádný děvce (2015) (epizoda)
Závěr neměl chybu, ale 90ti minutový díly opravdu ne.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Možná by mohl existovat dokument Protecting a Murderer, ať to vidíme i z druhé strany. Závadějící, ovšem strhující podívaná.
Nezdolná Kimmy Schmidt (2015) (seriál)
Postava Tytuse je neskutečně otravná.
Česko hledá prezidenta (2018) (pořad)
Teď bude tleskat tahle polovina sálu a teď zase tahle polovina sálu. A to ať se řekne cokoliv. Užitečná debata.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Epizoda 7 (2017) (epizoda)
Zatím nejlepší díl série. Z Mindhunteru se stávají oběti vlastní práce.
Stranger Things - Kapitola devátá: Brána (2017) (epizoda)
Bitchin'
American Horror Story - Den voleb (2017) (epizoda)
Taky už tu uječenou Paulson nemůžete vystát?
Kancl - Úleva od stresu (2009) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod seriálu! https://www.youtube.com/watch?v=qNA7RUf7BS0 This city...
Hra o trůny - Za Zdí (2017) (epizoda)
Tohle má všechno, co bych čekal od béčkovýho fantasy.