Recenze (330)
Stranger Things - Kapitola třetí: Šťastné a veselé (2016) (epizoda)
And we can be heroes. Just for one day... Tak to byla solidní gradace!
Warcraft: První střet (2016)
Podle mě film selhal především v obsazení hlavních postav, celé to působí jako fanouškovský film, který doplnili profíci o efekty a o opravdu hodně efektů. Druhá půlka filmu o parník lepší, jak první. Nesnáším, když film hraje vážně, aby následně přišla nějaká badass hláška hrdiny, moc jich nebylo, ale stejně se mi u toho zatíná ruka. Devil Medivhem byl skvělý.
Hra o trůny - Noční krajiny (2012) (epizoda)
You're funny. You've always been funny, but none of your jokes will match the first one, will they? Do you remember, back when you ripped my mother open on your way out of her and she bled to death?
Knoflíkáři (1997)
Zvláštní film, tedy Zelenkův film.
Sázka na nejistotu (2015)
Na rozdíl od Vlka syrovější a morálnější dvouhodinový pohled do světa čísel. Carell parádní!
Prvních 100 - Hakeldama (2016) (epizoda)
Seriál opět ukazuje, jak skvěle pracuje s hudbou. Závěr s Thousand eyes (https://www.youtube.com/watch?v=wylkSUS9Ofs) perfektní, škoda jen celkově plytkého příběhu na arše.
Prvních 100 - Blood Must Have Blood: Part 2 (2014) (epizoda)
"May we meet again" s dokonalým podmazem Knocking On Heavens Door, právě tady si mě Stovka získala.
Osvícení (1980)
All work and no play makes Jack a dull boy
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Taková akční jednohubka s vystihujícím názvem.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Hotel střídá skvělé díly s těmi průměrnými, někdy i velmi špatnými. Obrovská škála postav a minipříběhů, které se ztrácí v chaosu hlavního příběhu desatera, tedy alespoň předpokládám, že to byla hlavní myšlenka série. V tom množství postav však těžko nalézáte postavu, které by se dalo fandit. Jednotlivé charaktery umírají a znovu se rodí v různých podobách, v důsledku toho i odpadá napětí nebo dokonce strach (zlaté Asylum). Každá série ztrácí časem dech a i v Hotelu tomu nebylo jinak, z mysteriozní detektivky se stal jakýsi kočkopes úchyláren, rodinného dramatu a já nevím čeho. Nejlépe zahrál Peters v roli spirita majitele hotelu Marche, O'Hare jako skvělá transka a v menším štěku Lili Rabe. Čisté AHS přišlo pouze dvakrát a to v podobě Devils Night, kterou jsem si užil! 75%