Recenze (17)
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Jedna hvězda za BRUTUS a druhá za únětické pivo...
Tajnosti (2007)
Asi je to nějaké české unikum, točit filmy, ve kterých nejde rozumět skoro žádnému herci.... hmmm... Asi jsem staromódní. Dialogy jsem si holt musela domýšlet... Rodenův výkon se dle mého opětovně přeceňuje.
Železná lady (2011)
** hlavně za Meryl Streep. Styl vyprávění nebyl zvolen zrovna šťastně a měla jsem co dělat, abych u toho neusnula. Bohužel.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
1. série 80%. 2. série 60%.
Dům (2011)
Nevím jaký je originál, ale ten český dabing je tak sprzněný, že skoro vůbec nejde hercům rozumět.
Stíhán a podezřelý (1978)
Hvězda za záběry starého Mostu.
Frajeři ve Vegas (2013)
Nápad dobrý, herci výborní, ale ten výsledek???!!!
Veřejní nepřátelé (2009)
Tolik hereckých hvězd a taková nuda! Bohužel
Svět podle Garpa (1982)
Kdybych nečetla knihu, asi bych dost těžko chápala, proč postavy jednají, jak jednají... Kniha perfektní, film také potěšil.
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Srdeční záležitost už od prvního shlédnutí...