Oblíbené seriály (10)
Robin Hood (1984)
Kouzlo Robina ze Sherwoodu v typově zajímavých rolích všech členů družiny a dokreslené majestátní romantikou skupiny Clannad.Mystical Forest.
Marco Polo (1982)
Ve všech směrech dokonalý seriál s přenádhernou hudbou.Viděno po mnoha letech a stále stejně oslovující.
Chobotnice (1984)
Srdcovka mezi dramatickými seriály,jednoznačná a neotřesitelná jako odhodlání Corrada Cattaniho.
Ženatý se závazky (1987)
Hořké příhody Ala Bundy a jeho rodinky,Peggy je sice na zabití,ale ty ostatní + Marcy s Jeffersonem jsou opravdu zábavní.
M*A*S*H (1972)
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Poručík Dempsey a seržantka Makepeacová byli jedním ze seriálových hrdinů mého mládí,tedy osmdesátek.A i po těch letech mají stále svůj suchý humor a eleganci.Tohle není nostalgie,tohle je pro mne moderní i dnes.
Profesionálové (1977)
Odzbrojující humor a můj oblíbený tvrďák Bodie v akci.
Záhady Slavičího domu (1984)
Můj nejmilejší Dalgliesh.
2 roky prázdnin (1974)
Dobrodružství z dětských let na které se nedá zapomenout.
Helena a její chlapci (1992)
Oblíbený seriál mých studentských let.Bez Johanny a Kristiána by to ztratilo šmrnc a půvab.Vždycky když potřebuju pohodu,tak opráším tuhle roztomilou záležitost.Nedám míň než pět hvězd,protože tenhle druh humoru je mi tak moc blízký.