Recenze (57)
Nové opičí legendy (2018) (seriál)
Guilty pleasure protože A) hodně připomíná Herkula a Xenu B) další verze opičího krále Komu vadi woke špatné barvy pohlaví tak ať na to radši nekouká, mě je to fuk. Naopak mi přijde že se k tomu tvurci postavili docela kreativně. Ac se to nezdá serial je (hodně volne) zpracování knihy ze 16.stoleti, Opičí král je v podstatě jednim z prvnich superhrdinů
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nesnáším, když se při boji o záchranu světa čeká na evakuaci posledního vesničana. Tady se zachraňováním zbytečných jednotlivců zabývala snad polovina filmu. Dobré hlášky a nebojové scény (zvedání Thorova kladiva) ucházející akce, celkově ale lehké zlamání - čekal jsem víc - tak snad příště. Jo a Ultron byl docela sympaťák.
Deadbeat (2014) (seriál)
taková kombinace big lebowski a sleeping with daisies - pobavilo, neurazilo
Bluestone 42 (2013) (seriál)
Po 7mi dílech 80% s přehledem. Vtipnej seriál, dobrý postavy, novodobej M*A*S*H
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Po pěti dílech zatím spokojenost, vzestupná tendence, paradoxně první díl mi asi přišel nejslabší, doporučuji zkusit víc dílů a počkat, zda příběh zaujme
Starci na chmelu (1964)
ať je vám to či není milé, tak tenhle film mam prostě rád,bylo by velmi pošetilé, z hodnocení mu hvězdy brát --- že se tam objevují soudruzi, je zcela mimo diskuzi
Ali G Indahouse - Film (2002)
Film mě velmi pobavil. Jsou tam scény, kde se člověk zasměje nahlas, taky má vynikající soundtrack. Samozřejmě základ je vidět film v původním znění, český dabing vtipy naprosto likviduje (ale kde ne?). Možná jsem ale zaujatej, protože hiphopovou kulturu moc nemusim, takže pro mě je Ali G tak trochu based on true story
Paní Liška (1988) (TV film)
naprostá kultovka http://www.youtube.com/watch?v=P7MxpM1-zCw nejkrásnější - nechytřejší - nejmoudřejší - prostě báječná, úžasná, kouzelná
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Chápu Lucase, že potřeboval naverbovat novou generaci diváků, ale v první epizodě to opravdu přehnal. Jar Jar Binks, dítě Anakin Skywalker a celá rasa Gunganů představuje těžkou zkoušku pro milovníky této ságy. Film neobsahuje mnoho akčních scén, ovšem souboj s Darth Maul stojí za to. Pro mě asi nejhorší film celé série, přesto jsem se na něj v TV znovu s chutí podíval a kdyby nebyl tak špatně nadabován možná bych dal i čtyři hvězdy.
Beavis a Butt-head dobývají Ameriku (1996)
“I am the Great Cornholio! I need TP for my bunghole!” Are you threatening me? dnes již pradávná klasika doporučuji všem