Recenze (58)
Co dál, doktore? (1972)
Naprosto úžasný film, hned po prvních pěti minutách jsem si ho zamilovala. Naprosto šílená romantická komedie, která nikoho nenechá v klidu. Barbra Streisand je ve filmu naprosto úžasná, díky téhle roli jsem si jí zamilovala. Děj neměl chybu, ani minutu jsem se nenudila, prostě něco úžasného. Jedna z nejlepších hollywoodských komedii, co jsem kdy viděla. Myslím, že i pět hvězd je málo, prostě úžasná podívaná.
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
Na tento díl jsem byla velice zvědavá, čekala jsem, že to bude navazovat na Halloween H2O spolu s Jamie Lee Curtisovou, která do Halloweenu nepochybně patří. Jamie tam sice byla, ale hned na začátku jí Michael zabil, což jsem vůbec nečekala a docela mě to i zklamalo. K tomu nechápu jak tvůrce filmu mohlo napadnout, že natočí pokračování v domě Michala Myerse, kde se bude konat na halloween reality show v přímem přenosu, kde začne Michael vraždit. Film mě moc neoslovil, proto jen dvě hvězdy.
Fakulta (1998)
Čekala jsem od toho trochu víc, ale zase nemůžu říct že mě to uplně zklamalo. Na tento film jsem dostala doporučení z jednoho seriálového časopisu, ale že by to bylo něco extra ? Tak to ne. Joshe Hartnett jsem si zamilovala už v Pearl Harboru a Halloweenu H2O,takže ten podle mě film jen pozvedl. Film nemůžu hodnotit více, než průměrem a to třemi hvězdami.
Ta záležitost s Gray (2006)
Podle mého názoru podprůměrná americká komedie. Heather Graham nepatří mezi mé oblíbené herečky.....
Crossroads (2002)
Nechápu proč se do toho Britney pouští, když neumí hrát !! At radši zůstane u zpívání, i když to není nic světoborného, tak je to lepší, než když hraje !!
Maturitní ples (2008)
Nic nového, zase ten stejný scénář, jako u stovek dalších průměrových hororů. Tenhle film mě osobně vůbec nezaujal, viděla jsem už spoustu podobných filmů a myslím, že nejsem jediná !!
Dům voskových figurín (2005)
Už od začátku jsem čekala, že to nebude nějaké mistrovské dílo, takže se nedá říct, že mě to v tomto smyslu zklamalo. Spíše ten děj mi přišel trochu nudný a ohraný. Kolik tu už bylo takových hororů ? Desítky, stovky ? A ještě k tomu Paris Hilton o které všichni víme, že je to herečka na jedno brdo....
Temná legenda (1998)
I když mám ráda horrory tohoto stylu, tak mi tento do oka moc nepadl. Myslím si že druhý díl byl daleko lepší !!
Temná legenda 2 (2000)
Po prvním díle, který u mě uplně propadl, jsem čekala, že tohle bude to samé, ale docela mile mě to překvapilo. Děj byl napínavý, ne jako v prvním díle, na který se nedalo vůbec dívat a bylo to celkem zajímavé. A ještě k tomu skvělé obsazení. Jennifer Morrison patří mezi mé oblíbené herečky už od dob, kdy hrála v Housovi a Matt Davise mám zas ráda z Vampire diaries, takže herecké obsazení mě nezklamalo,miluji horory a tenhle u mě docela uspěl.
Zápisník jedné lásky (2004)
Četla jsem knihu a tam mě zaujala o trochu víc, i když to nebyl zrovna můj šálek kávy. Nejsem moc na tokové romantické, usládlé filmy. Myslela jsem, že tam budou scény, co popisoval Nicolas Sparkes v knize, ale spoustu jich tam nedali a jiné zas přidělali, což mě docela mrzelo. Jednu hvězdičku dávám za příběh, protože film mě docela zklamal a druhou za Ryana Goslinga,protože patří mezi mé nejoblíbenější herce.