Recenze (186)
Dvanáctiletí (2005)
Maximálně krutej film. Skvělej začátek a překvapivý konec.
Lidská stonožka 2 (2011)
Nechutně vtipný:D
Zlověstné ticho (2007)
Jak to u Jamese Wana bývá zvykem, konec to opět "zabil"
Dora průzkumnice (2000) (seriál)
Dora je tak strašně pitomá :(
Kick Buttowski: Hrdina předměstí (2010) (seriál)
Ten jeho zadek je bezva!:D
Houbičky (2007)
Klišé
Faktor strachu (2001) (pořad)
Stejně jsem se jenom koukal na to pojídání brouků, tarantulí a varlat:D
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Joo pobavilo, ale víc než 2x se na to fakt nepodívám..
Saw: Hra o přežití (2004)
Nejlepší díl, skvělý místo děje a zakončení za všechny prachy!
28 dní poté (2002)
Na Úsvit mrtvých to vůbec nemá. Oproti tomu je tohle obrovská nuda.