Recenze (186)
Zlověstné ticho (2007)
Jak to u Jamese Wana bývá zvykem, konec to opět "zabil"
Beznaděj (2006) (TV film)
Začínalo to slibně, ale pokračovalo to hrozně.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Joo pobavilo, ale víc než 2x se na to fakt nepodívám..
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Openingy super, Misa ještě lepší a nejlepší na celým DN byl Shinigami. Sice až moc složitý, ale strašně chytrý.
Fate/stay night (2006) (seriál)
Vadilo mi, že se hodně zaměřovalo na Rin a Shiroa, protože jsme se o ostatních nic moc nedozvěděli. Ale strašně mě to bavilo a všechny postavy,až na Shiroa, byly bombový!
Hannah Montana (2006) (seriál)
Jako komedie je to hodně špatný, vlastně jako všechno na Disney Channelu. Moc mě to nebavilo, ale je fajn koukat na ještě normální Miley Cyrus zpívající Wherever I go.. Takže ta jedna hvězda, za Miley Cyrus
Higuraši no naku koro ni (2006) (seriál)
Nedával jsem moc pozor, bylo to fakt nudný. Tudíž jsem moc nechápal no..:D Čekal jsem od toho strašně moc, ale mě to vůbec nevzalo. Ani postavy, příběh nebo dokonce opening.. Soundtracky na tom byly fakt mizerně. Takže 2* za několik brutálních scén a za poslední kapitolu, která mě překvapivě bavila.
Hrdinové (2006) (seriál)
Volume 1: Rozhodně nejlepší ze všech.. Někdy jsem si říkal, že je těch postav až moc, ale postupně jsem si celkem zvykal, že furt přibývaj. První série byla nejnapínavější a rozhodně nejzábavnější. Jediná, u které jsem byl tolik napnutej, že jsem se hned po dokončení musel podívat na další díl. Volume 2: Hned to začalo tim nejlepším dílem z celýho seriálu. Se sérií jsme celkem spokojenej. Sice nechápu proč se objevily nové postavy - Maya a její bratr, protože tam byli vcelku k ničemu. Stejně tak Monica a West. Volume 3: Zase nové postavy. Některý fajn, některý ne, stejně jsem se strašně nudil. Volume 4: Tohle začalo tak sakra dobře, ale pokračovalo tak strašně špatně. Hodně mě bavilo koukat na lidi se schopnostmi na útěku, jenže po pár dílech už zase na utěku nebyli..:D Štvalo mě to. Volume 5: T-Bag mě ale totálně nebavil. Jediný co mě bavilo, byla Claire na vysoký, její spolubydlící a Tracy, která tam bohužel moc často nebyla. Zakončení seriálu se mi hodně líbilo a těšim se na Heroes: Reborn. A pokud to tak nějak shrnu.. Sice mě tam hodně věcí štvalo a nudilo, ale takovej dojem z toho rozhodně nemám. Všechno jsem to zkoukl za 11 dní a to proto, protože jsem se bavil. Někdy míň, někdy víc, ale stejně jsem si tenhle seriál zamiloval.
Kdo přežije - Cookovy ostrovy (2006) (série)
Penner největší píčus v historii Survivora.
Ledová smrt (2006)
Zbožňuju to!