Oblíbené seriály (10)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Vynikající seriál, skvělí herci, výborné příběhy. Doba, kdy měli zločinci trochu cti a muži zákona byli i jimi uznáváni. Howg
Malý pitaval z velkého města (1982)
Dobrý kriminální seriál pěkně postaru. Žádné mobily, počítače, přehnané přestřelky, zběsilé honičky a nesmrtelní hrdinové. Vše pěkně zdlouhavě, důkladně a snad i pravdivě. Howg
Chalupáři (1975)
Další z "mých" seriálů. Stačí si přečíst herecké a režijní obsazení a není co dodávat. Dokonalost sama. Mohu kdykoli a kdekoli v jakýchkoli dávkách. Howg
Křeček v noční košili (1987)
Červený trpaslík (1988)
M*A*S*H (1972)
"Můj" seriál. Viděl jsem ho snad 10x a vždy se náramně bavil. Dal bych i 10 hvězdiček. Howg
Simpsonovi (1989)
Tuto není co dodat. Snad jen "Homer is best daddy ever!" Howg
Haló, haló! (1982)
Akta X (1993)
Škoda, že vše krásné a téměř dokonalé smeřuje ke stagnaci, k úpadku a posléze ke konci, který je ovšem někdy vítán. Tak to bylo s tímto seriálem. Další sdcovka. Howh