Recenze (40)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Kde sú tie časy,keď multiakcia ešte nevládla komixovkam(Tu sú 2004-2009) Ten lietajúci Ikarus ma trochu rozosmial,čumím na plátno wtf.Našťastie sa tam dlho nepohyboval.
Babovřesky (2013)
V roku 2033 to bude rovnaký hit ako je teraz slnce seno...
Přežít Vánoce (2004)
Náramne sa filmu hodil slovenský dabing.To nemyslím v dobrom.
Našrot (2013)
Nejdem haniť,pretože som taký istý.Ale znesiem podstatne menej ako tamtí páni.Keby som vypil to čo oni,tak toto nepíšem.Vcelku dobré,len tento jebo Miles Teller bol trápny ako ticho v rádiu.
Srbský film (2010)
Radšej nie!!!
Ladíme! (2012)
Krásne vyladený film.Nie som fanúšik hudobných komedií,ale použili na mňa veľmi silné presvedčovadlo.Annu Kendrick
Red 2 (2013)
Tvorcovia hádzali zvrat(k)y skoro každých 10 minút.Nevravím,že je to zlé,ale prekvapenia fungovali na úkor logiky.Musel som vypnúť mozgy.A to všetky.Išlo jednoznačne o vizuálny zážitok bla bla.
Kick-Ass 2 (2013)
Viem si predstaviť ako prebiehal konkurz na rolu Red Mista.Vyhral ten,ktorý najlepšie a sluchulahodiace povedal slovo mother fucker
Španglicky snadno a rychle (2004)
A ja že to je Penelope Cruz..Té hispánky su všetky podobné.Čo sa týka filmu,není čo vytknúť.Na žiadny iný film sa tak nehodí označenie "romantický,dráma,rodinný".
Gangsteři (2010)
SPOJLER.Smrť herca vo vedľajšej úlohe,ktorý sa zjavil na plátne asi 3 krát a oni tam zahrajú skladbu skoro ako z titanicu.Čím si vyslúžil takú poctu.Absolútne nesympatická zostava,kde sa nedalo vžiť do nikoho.Dokonca ani obľúbenec Matt Dillon toho veľa nenamútil.Na konci ho zhovadili tým,že mu neumožnili ani vyriešiť prípad.Keď sa to tak vezme,tento film ani nemal dej.Superzlodeji chceli ukradnúť prachy,to sa im podarilo,floidi po nich išli,ale nechytili ich.A koniec.Ako v skutočnosti :D . . . Oni = režiséri