Recenze (279)
Velký bazar (1973)
To byl velmi hutný, grotesktní, obsah. Velmi mě pobavily veškeré vtipy, zvláště to s tím prasetem, jak se rozjelo autíčkem na úřad na ochranu zvířat.
Kriminálka Berlín (2012) (seriál)
Na kriminálku je tam dost takových scén s hudbou, jakoby to byla taková klidná hodná komedie. Což mi na kriminálky nesedí.
Mám nápad! (2013) (pořad)
Jednou za čas to sleduji jen tak, když čekám na něco jiného. A za tu hudbu, co Daniel poslouchal na sluchátku, dávám dvě hvězdy.
Vrátný od Maxima (1976)
To pomalé podání, málo výrazné vtipy, samé dvoření se ženám... Přesně kvůli takovým stylům a zápletkám jsem do letošního června prakticky vůbec nesledoval francouzské komedie, protože jsem si celý život o nich myslel, že to bude jen o tomle.
Datel Woody (1999) (seriál)
Zajímavé, kolik moralistů se tady sešlo a byli dost kritický k tomu seriálu, že se tam dělají naschvály, i od těch, co mají rádi podobné seriály jako Bugs Bunny. Divné. Mě se to líbí nastejno. Ten tučňák mě moc nebavil, byl takový klidný a málo vtipný. A navíc dabing je výborný, to obsazení, že se povedlo sehnat ty dabéry, kteří už v té době a potom už tyhle seriály nedabovali, i když ještě dlouho mohli. Na úrovni 90. let.
Goofy Goat (1931)
Zajímavost: Film byl zakázán v mnoha kinech ve své době kvůli slovu "Damn!" (angl. ostřejší verze slova "sakra"), které vyřklo prase, když projelo kolem něj koza. Zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Goofy_Goat_Antics
Spáči (1996)
Jen tak mě zajímalo ta zápletka o spáchaném zločinu na začátku. Ale fakt jsem nečekal to znásilnění, takže o to víc mně zajímalo, protože tyhle druhy znásilnění jsou téměř vždy bez oficiálního trestu, bez podpory veřejnosti (ani v dnešní liberální době a regionech). Jedna z mála filmů, kde souhlasím s pomstou za znásilnění (protože přitěžující je hlavně ta beztrestnost).
Fresh Vegetable Mystery (1939)
Tak to jsem fakt nečekal. Že zrovna ve filmu ze staré školy dají takový kontroverzní témata, která se v té době neukazovala. To mučení nedělala takhle okatě ani ti nejhorší darebáci z jiných podobných seriálů (ti jenom lechtali oběť a dráždili odebráním oblíbených věcí). Navíc, že zrovna policie to udělá. Navíc ten princip, že nevinní podezřelí budou týrání, zatímco skutečný pachatel [spoiler] jenom rychle zavření, a nic mu nedělají [/spoiler] (ani to ne, to bych nepřál ani těm, co to dělali), to je horší než trest smrti, kde už v drtivé většině víme, kdo to udělal.
Gulliverovy cesty (1939)
Viděno v rámci Hitparády animáků. Film byl cílená konkurence Disneyovské Sněhůrky. Ale Gulliverovy cesty jsou víc vtipné a hlavně kresba liliputů mě dojaly.
Záchranáři (2018) (pořad)
Bál jsem se, že vzhledem k tématu to bude srdceryvné, dojemné, což není můj oblíbený žánr, proto mě ty americké verze těchto druhů pořadů nebraly a čekal jsem na českou verzi. Ale tohle je ve stejném stylu jako Policie v akci. Dokonce i ten styl panelů s jménama lidí, i ty úvodní a záverečné komentáře, i ta závěrečné titulky.