Recenze (226)
Stargate SG-1: Children of the Gods - Final Cut (2009) (TV film)
Skvěle natočené video filmy Stargate: SG-1
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Skvěle natočené video filmy Stargate: SG-1
Hvězdná brána: Archa pravdy (2008)
Skvěle natočené video filmy Stargate: SG-1
Šaráda (1963)
Těžko posoudit nebo jednoznačně říct, která krimi romantická-komedie je nejlepší.......Pro mě je to The Charade........! Neuvěřitelné charizma Cary Granta a vyjímečná krása Audrey Hepburn.....!
96 hodin: Odplata (2012)
Myslím si, že na 96 Hodin to nemá, ale jinak, nebylo to zase tak hrozné jak jsem se dočetl v komentářích ost. uživatelů, není to jednička, ale ono to tak zpravidla bývá, že dvojka to už není ono...Každopádně, já osobně jsem se bavil, Liam Neeson podal velice přesvědčivý výkon a zase mi dokázal, že mít ho a TOP 10 je správné....;)
Nejúžasnější hotely světa (2007) (seriál)
Pěkně natočené, krásné scenérie, přepych atd.......Už jen mít čím zaptatit....:D
Tři dny ke svobodě (2010)
Myslím si, že se tenhle thriller velice vydařil a částečně tomu pomohlo charizma a herecká kvalita Russella Crowea....
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Docela pěkná akční americká blbost......:D ;)
LOL (2012)
Tak tohle je fakt těžkej průser......Tento film mě pouze utvrzuje, že ty "pubertální romantické " filmy fakt nemám rád...snad jen vyjímka American Pie 1-4, ale jinak je nevyhledávám....No....zatímco ve filmu Poslední píseň mě Miley Cyrus řekněme nevadila, ale naopak mi byla i sympatická, v LOL jsem ji fakt nemohl vystát, nevím proč, ale vždy když se objevila na scéně, chtěl jsem to vypnout....Jinak k filmu.....průměrný, předvídavý bez náznaku něčeho smysluplného......Tak tohle ne, díky.....Odpady! moc nedávám, jenom když nejdem schopen se na film dodívat, tady jsem to tak tak ustál...
Méďa (2012)
1* pro Marka Wahlberga, 1* pro Milu Kunis a 1* za to, že jsem se někdy fakt zasmál...:)